رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش اعلام آمادگی کرده تا در تیم‌ملی باقی بماند اما ما این موضوع را مشرو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
از لابی اماراتی‌ها برای میزبانی جام ملت‌ها می‌ترسم
کفاشیان: کی‌روش در برنامه‌های آینده فدراسیون جای دارد/ به کمیته داوران انتقاد کردم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش اعلام آمادگی کرده تا در تیم‌ملی باقی بماند اما ما این موضوع را مشروط به این کردیم که بتوانیم بودجه مورد نظر او را تأمین کنیم.

خبرگزاری فارس: کفاشیان: کی‌روش در برنامه‌های آینده فدراسیون جای دارد/ به کمیته داوران انتقاد کردم
  •  

، علی کفاشیان در حاشیه مراسم تجلیل از داوران ایرانی در جام جهانی 2014 برزیل، در مورد ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش بعد از این مسابقات گفت: کی‌روش اعلام آمادگی کرده تا در تیم‌ملی باقی بماند اما ما این موضوع را مشروط به این کردیم که بتوانیم بودجه مورد نظر او را تأمین کنیم که تا این لحظه هنوز نتوانسته ایم این کار را انجام دهیم اما تا پایان جام جهانی این فرصت را داریم و سعی می‌کنیم بودجه مورد نظر این مربی را تأمین نماییم.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته بود در برنامه‌های آینده تیم ملی جایی ندارد، ادامه داد: ایشان در برنامه‌‌های آینده تیم ملی وجود دارد و او اولویت ماست اما اگر قرار باشد نتوانیم بودجه مورد نظر این مربی را تأمین و تهیه کنیم تعهد اضافی برای خودمان ایجاد کرده‌ایم که این موضوع هم او را اذیت می‌کند هم ما را. اما می‌دانید که در ایران بودجه تأمین کردن همیشه در لحظات آخر رخ می‌دهد.

کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود لباس‌های تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی تقلبی بوده، خاطرنشان کرد: من پیش از این هم صحبت کرده بودم و گفته بودم که این لباس‌ها تقلبی نبود بلکه یکی دو دست پیراهن برای بازیکنان بیشتر فرستادیم که این لباس‌ها یک درجه پایین‌تر از لباس‌های اصلی بود چون سفارش اولیه ما سه دست لباس بود اما لباس‌های اضافی از انبار ارسال شد و باعث شد این اتفاقات بیفتد اما ما هم قبول داریم که در آفریقا یکی دو دست از لباس‌ها اصلی نبود اما مطمئن باشید در اردوی اتریش و بعد از آن لباس‌های اصلی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

 

وی در خصوص دیدارش با جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری هم اظهار داشت: من با آقایان جهانگیری و نهاوندیان و همینطور وزیر ورزش دیدارهایی داشتم که این دیدارها در راستای حمایت از تیم ملی بود و باید بگویم که جلسات خوبی هم برگزار کردیم و این افراد قول حمایت از تیم ملی را دادند

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 486
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 486
بازدید ماه : 592
بازدید کل : 13140935
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7