مدیر سابق تیم ملی موی ‌تای گفت: تغییرات در رأس انجمن موی تای اصلا کارشناسی شده صورت نگرفته و نتیجه ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
ارتباط نصیری با برخی از مسئولان دولت قبلی را قبول دارم
پاشایی: تغییرات در رأس انجمن موی تای کارشناسی نشده بود/ عبادتی با سفارش وزیر ورزش منصوب شد

مدیر سابق تیم ملی موی ‌تای گفت: تغییرات در رأس انجمن موی تای اصلا کارشناسی شده صورت نگرفته و نتیجه این موضوع را هم در مسابقات جهانی مالزی شاهد بودیم.

خبرگزاری فارس: پاشایی: تغییرات در رأس انجمن موی تای کارشناسی نشده بود/ عبادتی با سفارش وزیر ورزش منصوب شد

محمد پاشایی با انتقاد از تغییرات در راس انجمن موی‌تای، گفت: سال 90 تیم ملی موی‌تای در جام‌ ریاست‌ جمهوری که به میزبانی کیش برگزار شد با شکست تایلند کاپ قهرمانی را کسب کرد. پس از آن مسابقات جهانی به میزبانی ازبکستان برگزار شد که اولین طلای A‌ کلاس به دست آمد. پس از آن دومین دوره مسابقات جام ریاست جمهوری در تهران با حضور بیش از 56 کشور برگزار شد که تیم ملی ایران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

مدیر سابق تیم ملی موی‌ تای در ادامه گفت: سال 2013 در مسابقاتی که به میزبانی روسیه برگزار شد تیم ملی موی تای یک مدال نقره و دو مدال برنز کسب کرد. در رقابت‌های اسپورت آکورد ما نخستین مدال برنز را کسب کردیم و در بازی‌های داخل سالن اینچئوان که سال گذشته برگزار شد تیم ملی موی تای با سه نماینده راهی این رقابت‌ها شد که حاصل آن یک مدال طلا و یک نقره و یک برنز بود. در واقع نخستین مدال طلای کاروان ایران در بازی های داخل سالن را تیم ملی موی تای کسب کرد.

پاشایی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام این افتخاراتی که تیم ملی‌ موی ‌تای کسب کرده در دوران ریاست جواد نصیری در انجمن موی تای بود و این تغییرات در راس انجمن اصلا به صلاح این رشته نبود. متاسفانه اواخر سال گذشته به یک باره حمدالله عبادتی جایگزین نصیری شد که به اعتقاد جامعه موی‌تای این تغییرات بدون تفکرات کارشناسان صورت گرفته است؛ چرا که ما نتیجه این تغییرات را در مسابقات جهانی مالزی شاهد بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا پس از برکناری نصیری از انجمن موی تای اعضای تیم ملی و کادر فنی استعفا داد بودند و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، عنوان کرد: پس از اینکه جواد نصیری از انجمن موی‌تای کنار گذاشته شد کلیه اعضای تیم ملی و کادر فنی استعفای دسته جمعی دادند، اما به خاطر اینکه منافع ملی در میان بود پس از مدتی همه بازگشتند. البته مدتی تمرینات تیم ملی تعطیل شده بود و پس از شروع دوباره کادر فنی جدیدی معرفی شد که هیچ تاثیری در عملکرد تیم ملی نداشتند و در پایان هم نتیجه آن را شاهد بودیم.

پاشایی در مورد اینکه انتخاب عبادتی به عنوان سرپرست انجمن موی تای سفارشی بوده، گفت: برادر رئیس انجمن موی‌تای پزشک است و ارتباط نزدیکی با وزیر ورزش و جوانان دارد و همین ارتباط باعث شده که او به صورت سفارشی در راس انجمن موی‌تای قرار بگیرد.

مدیر تیم ملی موی‌ تای در واکنش به این سؤال که گویا برکناری جواد نصیری به دلیل این بوده که او از دوستان نزدیک رحیم مشایی بوده و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: بله این موضوع را قبول دارم، اما این دلیل نمی‌شود که کسی را جایگزین نصیری کنند که کارنامه خوبی ندارد. به هر حال نصیری در این مدت واقعا عملکرد بسیار خوبی داشته و قطعا باید یک نفر در حد و اندازه او مسئولیت انجمن موی‌تای را بر عهده بگیرد. ما در تیم ملی 14 ملی پوش داریم که حداقل 12 نفر از آنها تحصیلات عالیه دارند و مسئولان ورزش می‌توانستند یکی از آنها را جایگزین نصیری کنند.

پاشایی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار بود به خاطر این تغییراتی که انجمن موی تای شد همه خانواده موی‌تای اعتراض گسترده‌ای را انجام دهند، اما بنا به دلایلی نخواستیم که این اتفاق جلوه سیاسی به خود بگیرد و از این کار منصرف شدیم. ما مدارکی داشتیم که پس از گفت‌وگو با نصرالله سجادی معاون وزیر به او ارائه کردیم و انتظار داشتیم که به صورت کارشناسی با این موضوع برخورد شود.

وی در پایان گفت: صحبت من با وزیر ورزش و جوانان است؛ آقای گودرزی اگر ما تا به امروز سکوت کردیم فقط به دلیل نزدیک بودن مسابقات جهانی مالزی است. امیدوارم که در مورد این اتفاقات تصمیماتی گرفته شود. جامعه موی‌تای فقیر است، اما حقیر نیست که یک شبه چنین تغییراتی صورت بگیرد.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 645
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 645
بازدید ماه : 757
بازدید کل : 13141100
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7