سرمربی تیم ملی جودو در واکنش به سرد و کسل‌کننده بودن انتخابی‌های روز گذشته، گفت: بضاعت جودوی کشور ما
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در واکنش به کسل‌کننده بودن مسابقات انتخابی
حاجی‌آخوندزاده: بضاعت ما همین است/ تیزتک، احدی و پهلوان پدیده‌‌های جودو هستند

سرمربی تیم ملی جودو در واکنش به سرد و کسل‌کننده بودن انتخابی‌های روز گذشته، گفت: بضاعت جودوی کشور ما همین نفراتی هستند که در انتخابی روز گذشته وارد تاتامی شدند.

خبرگزاری فارس: حاجی‌آخوندزاده: بضاعت ما همین است/ تیزتک، احدی و پهلوان پدیده‌‌های جودو هستند
  •  

، رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودو روزگذشته (شنبه) با حضور 34 نماینده برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها نفرات اول و دوم مسابقات به همراه نفرات فیکس تیم ملی به اردوی مرحله بعدی دعوت شدند.

با تصمیم کادرفنی 21 نفر در مرحله جدید اردوی تیم ملی برای آمادگی در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون که از 3 تا 15 خرداد‌ماه آغاز می‌شود حضور خواهند داشت.

مسعود حاجی‌آخوندزاده  در واکنش به این سؤال که چرا رقابت بین نفرات حاضر در انتخابی‌ها سرد و کسل کننده بود، گفت: بضاعت جودوی کشور ما همین نفراتی هستند که در انتخابی روز گذشته حضور داشتند، اما به اعتقاد من مبارزات ملی‌پوشان بهتر از دوره‌های گذشته شده است. تقریبا 3 تا 4 نفر از ملی پوشان اصلی در انتخابی‌ روز گذشته شرکت نکردند. محجوب، مولایی و قاسمی‌نژاد نقراتی هستند که تجربه زیادی دارند و می‌توانند در تورنمنت‌های سطح بالا مقابل حریفانشان مبارزه کنند.

سرمربی تیم ملی جودو در ادامه در مورد مبارزه امید تیزتک که به گفته خیلی از کارشناسان پدیده جدید در جودو است، گفت: امید تیزتک با سن کمی که دارد در تورنمنت باکو عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. مربیانی که به همراه تیم ملی در تورنمنمت باکو حضور داشتند از مبارزات تیزتک ابراز رضایت کرده اند.

آخوندزاده در ادامه خاطرنشان کرد: روندی که تیزتک در اردوها دارد از نظر ما قابل قبول است و به اعتقاد من اگر او با همین روش تمرینات خود را ادامه دهد قطعا در رویداد های بزرگ هم می‌تواند مدال آوری کند. ما هم سعی می‌کنیم تا با یک برنامه‌ریزی منسجم اردوهای خوبی را برگزار کنیم و سطح فنی ملی‌پوشان را بالا ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان سرمربی تیم ملی از انتخابی‌هایی که روز گذشته برگزار شد رضایت دارید یا خیر،‌ گفت: بازهم می‌گویم که بضاعت جودوی ما همین افرادی هستند که در انتخابی‌ها شرکت کردند. در وزن 73 کیلوگرم عملکرد قابل قبولی از جودوکاران حاضر در مسابقات دیدم. تیزتک واقعا مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اما در وزن 81 کیلوگرم نفراتی که در انتخابی شرکت کردند به دلیل جوان و کم تجربه بودن هنوز کار دارند.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 13140470
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7