کلاس مربیان کشتی در سالن جهانبخت توفیق به دلایل نامشخص به دستور سرپرست هیأت کشتی تهران تعطیل شده است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تعطیلی کلاس مربیان کشتی در سالن توفیق/ سرگردانی ۳۰۰ کشتی‌گیر نوجوان و جوان

کلاس مربیان کشتی در سالن جهانبخت توفیق به دلایل نامشخص به دستور سرپرست هیأت کشتی تهران تعطیل شده است.

خبرگزاری فارس: تعطیلی کلاس مربیان کشتی در سالن توفیق/ سرگردانی ۳۰۰ کشتی‌گیر نوجوان و جوان
  •  

، پس از تعطیلی چند هفته‌ای سالن کشتی جهان‌بخت توفیق به بهانه تعمیرات، مدیریت این سالن تمرین کشتی قدیمی پایتخت از فدراسیون کشتی به هیأت کشتی استان تهران سپرده شد. بعد از اعتراض جمعی از پیشکسوتان کشتی که در این سالن تمرین می‌کردند هیأت کشتی استان تهران رأی به بازگشایی سانس پیشکسوتان داد، اما زمان‌های تمرین سایر مربیان کشتی که اختصاص به کشتی نونهالان، نوجوانان و جوانان داشت تعطیل شد به طوریکه مربیان این سالن که به سازندگی کشتی‌گیران مشغول بودند نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

خلیل شیخ‌سفلی یکی از مربیان تمرین‌دهنده در سالن توفیق در این خصوص به خبرنگار فارس گفت:‌ 50 سال است که این سالن برقرار است و سال‌هاست که مربیان در این سالن قدیمی به آموزش کشتی‌گیران می‌پردازند، اما متأسفانه با تغییر مدیریت هیأت‌ کشتی استان تهران بچه‌های مردم بلاتکلیف شدند و نمی‌دانیم چه کار کنیم.

وی ادامه داد: سال‌هاست که مربیگری می‌کنم و چندین رئیس فدراسیون و رئیس هیأت کشتی استان تغییر کرده‌اند، اما هیچ زمان به این بدی نبوده است. از رسول خادم که خودش کشتی‌گیر بوده است انتظار بیشتری داریم. بچه‌های مردم از نقاط مختلف تهران برای تمرین کشتی به این سالن می‌آیند، اما وقتی که این سالن تعطیل شود معلوم نیست به کجا خواهند رفت؛ شاید سر از قهوه‌خانه و حتی جاهای بدتر در بیاورند.

شیخ‌سفلی افزود: متأسفانه به هر جا هم که مراجعه می‌کنیم دلیل آن را به ما نمی‌گویند. فدراسیون هم جوابی به ما نمی‌دهد. رسول خادم حتی اجازه نمی‌دهد در این‌باره با او صحبت کنیم. در حالی‌که در اتاق تمام رؤسای قبلی به روی مربیان و کشتی‌گیران باز بود، اما از دو ماه قبل از عید هنوز موفق به ملاقات با خادم نشده‌ایم و حتی اجازه نمی‌دهند به دفتر او برویم.

وی تصریح کرد: تمرین کشتی‌گیران جوان در این سالن سود مالی برای ما ندارد و حتی هزینه رفت و آمد ما هم تأمین نمی‌شود. دو سال است هیچ پولی از این راه نگرفته‌ایم و حتی درآمدزایی هم داشته‌ایم. اگر این جوانان را رها کنیم به سمت و سویی ناصواب کشیده می‌شوند در حالی‌ که مسئولان فدراسیون کشتی همواره به پشتوانه‌سازی تأکید می‌کنند، اما این رفتار آنها با شعارهایشان تناقض دارد.

مقصود حسن‌نژاد دیگر مربی تمرین ‌دهنده در این سالن با بیان اینکه دلیل تعطیلی کلاس‌ها را نمی‌داند در این‌باره به فارس گفت: 60 سال است که این سالن دست فدراسیون بوده، اما بعد از آمدن خادم تعطیل شده است. پیشکسوتان زورشان به فدراسیون رسید و سانس تمرین آنها باز شد، اما 200 - 300 نفر از نوجوانان، نونهالان و جوانان کشتی معطل مانده‌اند.

وی افزود:‌ نفع مالی نداریم که بخواهیم سنگ این موضوع را به سینه بزنیم و حتی دو سال است حقوقی نگرفته‌ایم در حالی‌ که برای هیأت کشتی درآمدزایی هم داشته‌ایم. عزیزی، سرپرست هیأت کشتی تهران دستور داده که درب سالن را ببندند و تنها برای تمرین پیشکسوتان باز شود. چرا باید سالنی که سال‌ها محل سازندگی کشتی‌گیران زیادی بوده است، تعطیل شود؟ مسئولان فدراسیون شعار پشتوانه‌سازی می‌دهند، اما این موضوع با شعارهایشان تناقض دارد.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 591
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 591
بازدید ماه : 703
بازدید کل : 13141046
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7