باشگاه‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال بانوان موظف هستند سقف و حداقل مبلغ قرارداد بازیکنان و مربی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تعیین سقف و حداقل قرارداد برای مربیان و بازیکنان ملی والیبال بانوان

باشگاه‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال بانوان موظف هستند سقف و حداقل مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان ملی را رعایت کنند.

خبرگزاری فارس: تعیین سقف و حداقل قرارداد برای مربیان و بازیکنان ملی والیبال بانوان
  •  
  •  
  •  

، هفته گذشته جلسه هماهنگی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد. در این جلسه فدراسیون با مذاکراتی که با باشگاه‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر داشت قرار شد تا برای بازیکنان و مربیان ملی سقف و حداقل قرارداد تعیین شود. البته باشگاه‌ها می‌توانند مبلغی بیشتر از سقف تعیین شده را پرداخت کنند.

بر این اساس به بهترین بازیکن ملی 25 میلیون تومان برای یک فصل پرداخت می‌شود و حداقل مبلغ هم 10 میلیون تومان است. برای بازیکنان ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان هم 5 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اعلام این خبر به فارس گفت: البته اگر باشگاهی بخواهد به یک بازیکن بیشتر از مبلغی که ما اعلام کرده‌ایم بدهد اشکالی ندارد.

در بخش مربیان قرار شد باشگاه‌ها 30 میلیون تومان را به مربیان ملی پرداخت کنند که این مبلغ نسبت به سال گذشته که 20 تا 24 میلیون تومان بود افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/د

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7