کاپیتان سابق استقلال گفت: دوست دارم شرایط طوری فراهم شود که تا قبل از اینکه از دنیا بروم، بتوانم در
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
شاید روزی فتح‌الله‌زاده برگردد
زرینچه: دوست دارم قبل از اینکه از دنیا بروم در استقلال مربیگری کنم/ به همکاری با قلعه‌نویی تمایل دارم

کاپیتان سابق استقلال گفت: دوست دارم شرایط طوری فراهم شود که تا قبل از اینکه از دنیا بروم، بتوانم در تیم محبوبم مربیگری کنم.

خبرگزاری فارس: زرینچه: دوست دارم قبل از اینکه از دنیا بروم در استقلال مربیگری کنم/ به همکاری با قلعه‌نویی تمایل دارم
  •  

، جواد زرینچه در همایش علمی و دانش‌افزایی مربیان لیگ برتری گفت: امیدوارم شرایط طوری فراهم شود تا باشگاه‌ها بتوانند به دنبال سازندگی و خودکفایی باشند تا به این ترتیب هم خود را بسازند و هم تیمی قوی را برای حضور در رقابت‌ها آماده کنند. ما بهترین استعدادها را در فوتبالمان داریم که با این وضعیت می‌توانیم از هر لحاظ هم فوتبالی و هم اقتصادی در آسیا بهترین باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی قرار است دوباره روی نیمکت تیمی بنشیند، گفت: خودم دوست دارم امسال اگر قلعه‌نویی در استقلال ماند با او همکاری کنم البته از تیم‌های لیگ یکی هم پیشنهاد دارم اما سرمایه‌گذاری و امکانات این تیم‌ها محدود است بنابراین اگر بخواهم در لیگ یک مربی شوم فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند این موضوع‌ تأثیرگذار باشد.

زرینچه یادآور شد: 10 سال برای استقلال بازی کردم و کاپیتان این تیم بودم و 13 سال هم برای تیم ملی به میدان رفتم. دیگر نصف عمرم رفته است و دوست دارم در سال جدید برای استقلال مربیگری کنم البته صحبت‌هایی با قلعه‌نویی کرده‌ام و امیدوارم تا قبل از اینکه از دنیا بروم بتوانم یک بار دیگر در تیم محبوبم مربیگری کنم.

وی در خصوص اعضای هیأت مدیره استقلال که هنوز معرفی نشده‌اند، گفت: مهم این نیست که چه کسانی عضو اعضای هیأت مدیره باشند، مهم این است که کسانی که می‌آیند کارها و مشکلات را حل کنند. در حال حاضر مهمترین مشکلات ما مشکل مالی است و باید در همین زمینه اسپانسرهای خوبی جذب شوند تا این مشکلات هر چه سریعتر حل شود.

کاپیتان سابق استقلال در مورد خداحافظی فتح‌الله‌زاده از این تیم گفت: او به عنوان یک هوادار همیشه در کنار استقلال خواهد ماند و به این تیم کمک خواهد کرد و شاید روزی دوباره به این تیم برگردد. من نیز به عنوان یک پیشکسوت می‌توانم فقط از زحمات چندین ساله او تشکر کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 228
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 13140677
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7