مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه به خوبی مشهود است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه به خوبی مشهود است

مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه به خوبی مشهود است

 مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: معنی واقعی مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران با همکاری و تعامل خوب مسئولان استان به خوبی مشهود است.

مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه به خوبی مشهود است
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علی خلیلی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گفت: کمیته های 13 گانه ستاد برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران به ریاست شخص استاندار تعامل و همکاری بسیار خوبی در اجرای هر چه مطلوب این رقابتها داشته اند.
وی اظهار کرد: در واقع مدیریت جهادی در راستای برگزاری این مسابقات در بین ارگانها و سازمانهای دولتی استان که مدیران آن روسای کمیته ها اجرایی مسابقات می باشد به معنای واقعی صورت گرفته است.
خلیلی گفت: تمامی امکانات و سخت افزارهای لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است و در کنار برگزاری این مسابقات شاهد اجرای اردوی های آمادگی تیم های کاراته ایران، هنک کنگ، کره جنوبی و برگزاری استاژ داوری با مدرسی رافائل اورتگا و حضور بیش از 120 داور از سراسر کشور در شهر ارومیه هستیم.
وی ادامه داد: حمایت بی دریغ معاون سیاسی امنیتی و مدیر کل دفتر استاندار و برگزاری چندین مرحله جلسه ستادی و ارائه راهکارها و راهنمایی های لازم به روسای کمیته های اجرایی توانسته برنامه منسجم و هدفمند را پیش روی ما قرار دهد.
خلیلی گفت: استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود استان راهی مناسب در برگزاری این مسابقات با کمترین امکانات و اعتبارات ریالی است.
خلیلی گفت: هم اکنون 33 کاراته کای ملی پوش کشورمان از سیزدهم ماه جاری در حال برگزاری اردوی آمادگی خود هستند و بعد از مسابقات نیز اردوی آمادگی تیم های کره جنوبی و هنک کنگ آغاز می شود.
وی گفت: تیم ملی جمهوری خودمختار نخجوان به دلیل برخی مشکلات از حضور در این مسابقات منصرف شده است و این رقابتها با حضور شش تیم خارجی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق و تیم ملی ایران و تیم های کاراته منتخب استانهای کشور برگزار می شود.
پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه در تمامی رده های سنی با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گشایش می یابد.
این مسابقات طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت ماه جاری برگزار و قضاوت این پیکارها بر عهده 40 داور است که 10 داور آن خارجی و 30 داور داخلی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 236
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 236
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 13140685
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7