برگزاری مسابقات بین المللی بستری مناسب در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


برگزاری مسابقات بین المللی بستری مناسب در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی است

برگزاری مسابقات بین المللی بستری مناسب در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی بستری مناسب برای اشاعه فرهنگ ناب و اصیل ایرانی اسلامی در بین مردم جهان است.
به گزارشپایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، علیرضا رادفر عصر روز یکشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران افزود: عزم و اراده مسوولان ارگانها و سازمان های مختلف دولتی آذربایجان غربی در برگزاری هرچه مطلوب این رویداد مهم ورزشی قابل تقدیر است.
وی اظهار کرد: برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته با حضور بیش از 650 ورزشکار، مربی و عوامل اجرایی در قالب هفت تیم خارجی و 30 تیم داخلی در شهر ارومیه نشانگر توانمندی و ظرفیت بالای استان در برگزاری این مسابقات است.
رادفر ادامه داد: آذربایجان غربی و شهر ارومیه نماینده ایران اسلامی در برگزاری این مسابقات است و باید فراتر از حد انتظار در میزبانی این رقابتها ظاهر شود.
وی افزود: ایجاد خاطره خوش و به یادماندنی از فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان در اذهان میهمانان و ورزشکاران خارجی که به عنوان سفیران کشورشان در ایران حضور دارند پیام آور دوستی و صمیمیت دولت و ملت ایران به اقصی نقاط جهان است.
رادفر گفت: مطمئنا تمامی خاطرات ورزشی و برد و باخت ها در مسابقات زمانی به دست فراموشی سپرده می شود ولی آنچه که ماندگار و به یاد ماندنی است نحوه برخورد و تعاملی است که با ورزشکاران و مهمانان خارجی انجام می گیرد که این امر باید به نحو احسن و در نهایت ادب و احترام رعایت شود.
وی افزود: ما باید نشان دهیم که ایران و ایرانی همچنان الگو و نمونه برتر اخلاق و منش پهلوانی در عرصه های ورزشی و اجتماعی است.
وی افزود: تعامل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در اشاعه فرهنگ ایرانی در قالب توزیع بسته های فرهنگی در بین میهمانان خارجی و دیدار آنان از اماکن گردشگری و آثار تاریخی و باستانی شهر ارومیه نیز تاثیر بسزایی در ارائه خدمات فرهنگی دارد.
وی نقش اصحاب رسانه در پوشش اخبار و اطلاعات و رویدادهای مهم این مسابقات را بسیار مهم دانست و افزود: پخش رسانه ای مسابقات از شبکه های ورزش و شبکه 3 سیما و انعکاس نظرات و پیشنهادات میهمانان داخلی و خارجی این مسابقات نقش سازنده ای در ارزیابی نقاط قوت و ضعف و رفع مشکلات و موانع پیش رو دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: ستاد برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته به ریاست استاندار آذربایجان غربی، نائب رئیسی مدیرکل دفتر استاندار و دبیری اداره کل ورزش و جوانان استان و تشکیل کمیته های 13 گانه، آمادگی کامل را برای برگزاری این دوره از مسابقات در ارومیه نشان می دهد.
علی خلیلی گفت: تشکیل 13 کمیته به ریاست مدیران کل سازمانهای و ارگانهای مختلف دولتی و استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود استان راهی مناسب در برگزاری این مسابقات با کمترین امکانات و اعتبارات ریالی است.
خلیلی ادامه داد: برگزاری مسابقات موجب رشد و اعتلای این رشته ورزشی در استان می شود و حضور تیم های خارجی و تیم ملی جمهوری اسلامی و در کنار آن برگزاری سمینار داوری با حضور رافائل اورتگا مدرس ارشد فدراسیون جهانی کاراته می تواند در شناساندن ظرفیت های ورزشی و اعتلای سطح کاراته استان بسیار موثر باشد.
پنجمین دوره مسابقات کاراته بین المللی ارومیه - ایران از 17 الی 19 اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
در این مسابقات تیمهایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، جمهوری نخجوان و تیمهای کاراته منتخب استان های کشور حضور می یابند.
 

 

 

در کنار مسابقات سمینار بین المللی آموزش و ارتقای داوری کاراته از 15 الی 17 اردیبشهت سال جاری با حضور ˈرافائل اورتگاˈ مدرس ارشد فدراسیون جهانی کاراته در ارومیه برپا می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 13140559
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7