کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس گفت: یکسری از دوستان که در حوزه اقتصادی فعالیت دارند را به جمع هیات ‌رئ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
دوستان از قانون حضور مقامات در انتخابات فدراسیون خبر نداشتند
ناطق‌نوری: از جیب اقتصادی‌ها در بوکس استفاده خواهیم کرد/ با مجوز دولت در انتخابات شرکت نمی‌کنم

کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس گفت: یکسری از دوستان که در حوزه اقتصادی فعالیت دارند را به جمع هیات ‌رئیسه اضافه و از جیب آنها استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: ناطق‌نوری: از جیب اقتصادی‌ها در بوکس استفاده خواهیم کرد/ با مجوز دولت در انتخابات شرکت نمی‌کنم
  •  

، در حالی دوران چهار ساله ریاست احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس 20 بهمن‌ماه به پایان رسید که تا روز سه شنبه نهم اردیبهشت‌ماه زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص نبود. البته مشکلاتی هم پیش پای رئیس فدراسیون وجود داشت که مسئولان ورزش معتقد بودند وی مجوز حضور در انتخابات را کسب نکرده است.

ناطق نوری که گویا بازنشسته وزارت بهداشت و درمان است تلاش می‌کرد تا از وزیر مربوطه مجوز دعوت به کار بگیرد تا بتواند از دایره مدیران بازنشسته خارج شود و در انتخابات فدراسیون بوکس بدون رقیب جدی شرکت کند که گویا به خواسته خود در این بخش نرسید تا اینکه نصر‌الله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه 31 اردیبشهت ماه ساعت 10 صبح را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اعلام کرده است.

به گفته سجادی، احمد ناطق نوری با مجوزی که تحت عنوان مقامات کشوری از دولت ارائه کرده است، می‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت کند.

ناطق‌نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سؤال که گویا سرانجام مشکل حضور شما در انتخابات فدراسیون بوکس حل شده است،‌ گفت: از ابتدا هم مشکلی برای حضور بنده در انتخابات فدراسیون بوکس وجود نداشت، دوستان قانون را مطالعه نکرده بودند. در حال حاضر نیز با توجه به قانون، بنده جز مقامات محسوب می‌شوم و به همین دلیل در انتخابات 31 اردیبهشت‌ماه می‌توانم شرکت کنم. حتی نخست ‌وزیران اوایل انقلاب هم جز مقامات محسوب می‌شوند و می‌توانند در پست‌های دیگر نیز فعالیت کنند. البته در قانون عنوان شده که اگر  یک فرد حتی یک روز هم رئیس‌ جمهور و نماینده مجلس باشد جز مقامات محسوب می‌شود و می‌تواند در چنین پست‌هایی فعالیت کند. در قانون آمده است که امتیاز نمایندگان 16 هزار است و وزرا هم به همین صورت و در واقع امتیاز یکسانی دارند.

ناطق‌نوری در پاسخ به این سؤال که پس حضور شما در انتخابات فدراسیون با مجوز دولت نبوده است، گفت: نه؛ اصلا مجوزی که من دریافت کرده‌ام ربطی به دولت ندارد، حضور من در انتخابات نیازی به مجوز ندارد. این قانون است که من می‌توانم در انتخابات فدراسیون بوکس شرکت کنم. بنده بازنشسته هستم و اتوماتیک‌وار طبق قانون می‌توانم در انتخابات شرکت کنم. وزرایی هم که بازنشسته هستند آنها نیز در چنین پست‌هایی می‌توانند فعالیت کنند.

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون بوکس در مورد اینکه چرا تایید حضورش در انتخابات فدراسیون بوکس یک مقدار زمان برد، گفت: دوستان از چنین قانونی باخبر نبودند و من به آنها توضیح دادم و آنها پس از مراجعه به قانون از این موضوع باخبر شدند.

ناطق ‌نوری در پاسخ به این سؤال که آیا پس از کسب ریاست فدراسیون بوکس تغییراتی در فدراسیون ایجاد خواهید کرد یا خیر، گفت: پس از پایان انتخابات اگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم قطعا تغییراتی در فدراسیون خواهیم داشت، چرا که برخی از دوستان بازنشسته هستند و دیگر نمی‌توانند در فدراسیون کار کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با استعفای نایب ‌رئیس فدراسیون موافقت کرده‌اید یا خیر، گفت: من رئیس نیستم که نایب ‌رئیس داشته باشم. فعلا هیچ‌ چیزی مشخص نیست. اگر پس از انتخابات تکلیف روشن شد قطعا از مقصودی در رده‌های دیگر استفاده خواهم کرد.

ناطق‌نوری در ادامه خاطرنشان کرد: مقصودی می‌خواهد در لیگ‌برتر تیم‌داری کند. او تصمیم دارد با جذب اسپانسرها لیگ برتر را امسال راه‌ اندازی کند. البته اگر مقصودی بیاید قطعا دوستان اقتصادی زیادی دارد که آنها نیز به همراه او وارد لیگ برتر خواهند شد.

وی در مورد دلیل استعفای منوچهر مقصودی از فدراسیون بوکس، گفت: مقصودی همیشه طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و دوست دارد تمرینات ملی‌پوشان سر وقت شروع و به پایان برسد. به همین دلیل برخی از دوستان از او خوششان نمی‌آید. صحبت‌هایی با رئیس کمیته ملی المپیک داشتیم که از ما درخواست کرد چند نفر از بوکسورهایی که از اردوها خط زده بودیم را دوباره به تیم‌ ملی دعوت کنیم، مقصودی نیز گلایه‌مند شد که چرا ما این کار را انجام دادیم؛ هرچند که خبر نداشت که ما به درخواست هاشمی این کار را انجام دادیم.

ناطق‌ نوری در پاسخ به این سؤال که گویا شنیده شده قرار است از برخی چهره‌های اقتصادی در هیات‌ رئیسه فدراسیون بوکس استفاده کنید، گفت: تصمیم دارم یکسری از دوستان که در حوزه اقتصاد فعالیت دارند را به جمع هیات ‌رئیسه اضافه کنیم تا به ما کمک کنند. ما هم با دعوت از چهره‌های اقتصادی می‌خواهیم از جیب آنها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا سال گذشته بر خلاف قرار قبلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر تیم‌داری نکردند، گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس میلیاردی بدهکار هستند و فکر می‌کنم ما باید به آنها کمک کنیم.(باخنده)

کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس در ادامه گفت: با اعزام تیم‌های ملی به تورنمنت‌های روسیه و ازبکستان موافقت شده و خوشبختانه مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در اعزام تیم‌ها به تورنمنت برون‌مرزی با ما همکاری لازم را داشته‌‌اند. به هر حال هدف همه ما بازی‌های آسیایی است چرا که می‌خواهیم از اعتبار کشورمان در کره‌جنوبی دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون را می‌دهید، گفت: اگر تا بازی‌های آسیایی بچه‌ها روند رو به رشد داشته باشند قطعا ما هم مثل رشته‌های دیگر قول کسب مدال می‌دهیم، اما هنوز زود است که قول دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 13140492
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7