رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام تلاش‌مان این است که یک مدال وزنه برداری را در بازی های آسیایی به
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
وزنه‌برداران گلایه می‌کنند، چون تمرینات پرفشار است
رضازاده:کسب دو مدال در اینچئون مطلوب است/ جمعه بود و آب‌معدنی در اردو تمام شده بود!

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام تلاش‌مان این است که یک مدال وزنه برداری را در بازی های آسیایی به دو مدال ارتقاء دهیم.

خبرگزاری فارس: رضازاده:کسب دو مدال در اینچئون مطلوب است/ جمعه بود و آب‌معدنی در اردو تمام شده بود!
  •  
  •  

 ، حسین رضازاده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص شرایط اردوهای تیم وزنه‌برداری گفت: خوشبختانه با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امکانات درجه یک دنیا را در اختیار داریم و مشکل خاصی نیست. سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته در اردو حضور داشت و پس از آن ما هم عیدی ورزشکاران و حقوق فروردین ماه آنها را پرداخت کردیم.

وی در خصوص گلایه‌هایی که ورزشکاران داشتند عنوان کرد: این موضوع یک مقدار به خستگی ورزشکاران پس از تمرینات باز می‌گردد و صحبت‌هایی مطرح می‌شود. آب معدنی جمعه در اردو تمام شده بود و رستوران هم نداشت. ما طبق هماهنگی با دبیر فدراسیون روز شنبه مشکلات را برطرف کردیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: ما بعد از انقلاب یک مدال در بازی‌های آسیایی گرفتیم و برنامه‌ریزی‌مان بر این است که بتوانیم به دو مدال افزایش دهیم. تمام تلاش اعضای فدراسیون و مربیان ورزشکاران همین است.

رضازاده در خصوص سجاد انوشیروانی که در اردوها حضور ندارد، گفت: او در مرحله اول حضور نداشت و در مرحله دوم هم یک ماه تمرین می‌کرد اما متاسفانه به دلیل سرگیجه‌های مرتبی که داشت نمی‌توانست تمرین کند. وقتی به کامل صورت گرفت مورد معاینه قرار گرفت، متوجه شد چربی خوش بالا بود و باید استراحت کند. برای ما سلامتی ورزشکار بسیار مهم است.

وی در خصوص ادامه برنامه‌های تیم ملی گفت: قرار است از 20 اردیبهشت یک مرحله اردوی 3 تا 4 هفته‌ای بیرون تهران برگزار کنیم. مسابقات مهم بازی‌های آسیایی و جهان را در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم برای ایران افتخار کسب کنیم.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 193
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 13140642
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7