دبیر فدراسیون فوتبال نیجریه از مردم این کشور خواست انتظار زیادی از تیم ملی این کشور در رقابت‌‌های جا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
۴۰ روز تا جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل
آمادو: انتظار زیادی از عقاب‌ها نداشته باشید

دبیر فدراسیون فوتبال نیجریه از مردم این کشور خواست انتظار زیادی از تیم ملی این کشور در رقابت‌‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل نداشته باشند.

خبرگزاری فارس: آمادو: انتظار زیادی از عقاب‌ها نداشته باشید
  •  
  •  

  فدراسیون فوتبال نیجریه هشدار داد که هواداران باید انتظارات فراوانشان از تیم ملی فوتبال را در آستانه رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل پایین بیاورند.

موسی آمادو، دبیر فدراسیون فوتبال نیجریه در حالی که درباره انتظارات از فدراسیون صحبت می‌کرد، توصیه کرد که مردم فوتبال‌دوست نیجریه انتظارات زیادی از تیم ملی کشورشان در رقابت‌های جام‌جهانی که از 12 ژوئن در برزیل آغاز می‌شود، نداشته باشند.

به هر حال آمادو اعلام کرد که فدراسیون، مانند تمام مردم نیجریه می‌خواهد که عقاب‌ها با صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی، عملکردی بهتر از سایر کشورهای آفریقایی در این مسابقات داشته باشند.

وی اعلام کرد که هماهنگی‌ها برای تضمین اینکه مردان کشی به خوبی برای این مسابقات آماده شده‌اند، انجام شده، وی اظهار داشت: تمام کاری که ما انجام می‌دهیم این است که تضمین دهیم تیم به خوبی برای مسابقات آماده شده تا بهترین عملکردش را در برزیل داشته باشد زیرا ما محیط خوبی را برای درخشش آنها فراهم کرده‌ایم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 13140522
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7