احمدی : برگزاري مسابقات بين المللي ، ظرفيتي براي معرفي تاريخ، فرهنگ، هويت و پتانسيل هاي ورزشي استان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

احمدی : برگزاري مسابقات بين المللي ، ظرفيتي براي معرفي تاريخ، فرهنگ، هويت و پتانسيل هاي ورزشي استان است.

احمدی : برگزاري مسابقات بين المللي ، ظرفيتي براي معرفي تاريخ، فرهنگ، هويت و پتانسيل هاي ورزشي استان است.

 

مديركل دفتر استاندار آذربايجان غربي، برگزاري مسابقات بين المللي كاراته در آذربايجان غربي را فرصتي بي بديل براي معرفي تاريخ، فرهنگ، هويت و ظرفيت ها و پتانسيل هاي ورزشي و فرهنگي استان عنوان كرد و گفت: هر يك ميهمانان خارجي در اين مسابقات، مي توانند سفيراني براي انتقال ارزش ها، فرهنگ، تاريخ و استعدادهاي مختلف استان به دنيا باشند و لازم است اين فرصت و ظرفيت مغتنم شمرده شود.
مديركل دفتر استاندار آذربايجان غربي در "نشست خبري پنجمين دوره مسابقات بين المللي كاراته" با اشاره به زمان و مكان برگزاري اين مسابقات اظهار كرد: پنجمين دوره مسابقات بين المللي كاراته از 17 تا 19 ارديبهشت امسال با حضور 7 كشور خارجي و تيم ملي جمهوري اسلامي ايران و همچنين 31 تيم منتخب از استان هاي كشور در شهر اروميه برگزار خواهد شد.
 
قربان احمدي در اين نشست با اشاره به حضور 155 كاراته‌كاي خارجي در اين مسابقات افزود: 15 كاراته كا از كشور كره جنوبي،12 كاراته كا از هنگ كنگ، 40 كاراته كا از تركيه، 30 كاراته كا از عراق، 30 كاراته كا از جمهوري آذربايجان،15 كاراته كا از ارمنستان و 14 كاراته كا از جمهوري نخجوان در اين مسابقات حضور خواهند داشت.
نائب رئيس ستاد برگزاري پنجمين دوره مسابقات بين المللي كاراته ادامه داد: همچنين در اين مسابقات 350 كاراته كاي تيم هاي منتخب استان ها، قريب به 100 نفر از عوامل اجرايي فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي و استان آذربايجان غربي و 40 داور خارجي و بين المللي حضور دارند.
مديركل دفتر استاندار آذربايجان غربي همچنين گفت: يكي از نكات مهم قابل ذكر در اين مسابقات، حضور "رافائل اورتگا " مدرس ارشد فدراسيون جهاني كاراته و برگزار سمينار آموزش داوري از 15 تا 17 ارديبهشت ماه سالجاري است كه فرصت بسيار خوبي براي داوران ايراني و داوران استان آذربايجان غربي جهت ارتقاي سطح و كسب آموزش هاي تخصصي است.
احمدي با تاكيد بر لزوم هماهنگي و تعامل دستگاه هاي اجرايي در برگزاري هرچه بهتر اين مسابقات افزود: طي جلسات مختلف با دستگاه هاي اجرايي استان و هماهنگي و تعامل با مديران و مسئولان استاني شاهد يك همگرايي، هماهنگي و هم افزايي ميان دستگاه هاي دولتي استان، فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي و دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در استان در راستاي برگزاري مطلوب تر مسابقات هستيم و اميدواريم كمبود و كاستي دراين زمينه نداشته باشيم.
وي در ادامه سخنان خود به نقش مهم و رسالت رسانه هاي استان در انعكاس اخبار اين مسابقات اشاره كرد و گفت: رسانه ها و اصحاب قلم و انديشه در واقع بازوان و نقش آفرينان اصلي در معرفي و انعكاس اين رويداد بزرگ ورزشي هستند و اميدواريم رسانه هاي ملي و استاني، تمام توان خود را براي بهره گيري از اين فرصت مهم بكار گيرند.
مديركل دفتر استاندار آذربايجان غربي اضافه نمود: اصحاب رسانه و مطبوعات داخلي بايد با نگاهي ملي و بين المللي به انعكاس اهميت اين رويداد بزرگ ورزشي بپردازند و با ايجاد ارتباط و تعامل با رسانه هاي گروهي خارجي حاضر در مسابقات، بيش از پيش در زمينه اطلاع رساني و انعكاس اخبار مسابقات تلاش كنند.
در ادامه اين جلسه، مديركل دفتر استاندار آذربايجان غربي و نائب رئيس ستاد برگزاري پنجمين دوره مسابقات بين المللي كاراته، به سوالات خبرنگاران در زمينه هاي مختلف پاسخ داد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 232
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 13140681
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7