سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: افرادی در پشت پرده تصمیم گرفتند این اردو را به هم زده و به وزیر ورز
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با این وضعیت یک درصد هم شانس صعود نداریم/ اگر بازیکنان را داشته باشم قهرمان آسیا می‌شویم
کی‌روش: افرادی سعی کردند در پشت پرده اردوی آفریقای جنوبی را برهم بزنند/ برای ۳ هفته تمرین یک دست گرمکن داشتیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: افرادی در پشت پرده تصمیم گرفتند این اردو را به هم زده و به وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال بی‌احترامی کنند.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: افرادی سعی کردند در پشت پرده اردوی آفریقای جنوبی را برهم بزنند/ برای ۳ هفته تمرین یک دست گرمکن داشتیم!
  •  
  •  

، کارلوس کی‌روش که در آفریقای جنوبی حضور دارد از طریق ویدئو کنفرانس امشب مهمان برنامه 90 بود، با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم بازیکنانم در این اردو بسیار متعهد ظاهر شدند، اظهار داشت: از لحاظ رسیدن به اهداف‌مان با یک شکست بزرگ مواجه شدیم که می‌توانید تأثیرات آن را در جام جهانی ببینیم. شما می‌توانید یک اردو را برگزار کنید بدون اینکه هتل یا امکانات داشته باشید اما بدون بازیکن نمی‌توان اردو برگزار کرد و این در حالی است که من این برنامه را از یکسال پیش تدوین کرده بودم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شد اردوی تیم ملی را با پنج روز تأخیر و پس از لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد، گفت: یک بار دیگر تأکید می‌کنیم که از یک‌سال پیش این تدوین و برنامه‌ریزی شده بود اما این اردو هم یکی از گزینه‌ها بود که من آن را فقط پیشنهاد دادم و افراد دیگر این گزینه را انتخاب کردند پس اینجا این موضوع مطرح نیست که باید  4، 5 روز دیرتر اردو را برگزار می‌کردیم بلکه اهداف ما مطرح بود و آن چیز‌هایی که قرار بود به آنها برسیم.

کی‌روش گفت: اگر صحبتی از 4، 5 روز به میان بیاید صحبتی غیرمنطقی و به خاطر عدم دانش و تجربه است و این در حالی است که ما از هفته آینده بازیکنان فولاد را هم به خاطر حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا از دست خواهیم داد. بنابراین نمی‌شد برای این اردو کار دیگری کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با این تعبیر که هیچگاه نمی‌توان هر دو طرف را داشت، افزود: به خاطر حضور تیم‌ها در آسیا در طول فصل کار را متوقف کردیم و ما به تیم‌ها زمان دادیم اما آنها از هر دو طرف استفاده کرده و هم در طول فصل و هم در پایان فصل به کارهایی که داشتند، رسیدند. باز هم تأکید می‌کنم که این تصمیم را من نگرفتم و این تصمیم کفاشیان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بود و تصمیمی بود که از سوی وزیر ورزش و کمیته جام جهانی هم حمایت شد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 493
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 493
بازدید ماه : 599
بازدید کل : 13140942
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7