جلسه هماهنگي پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه برگزار شد جلسه هماهنگي پنجمین دوره مسا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


جلسه هماهنگي پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه برگزار شد

جلسه هماهنگي پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه برگزار شد

 

نخستین جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل ازسايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي، صبح امروز با حضور معاون سياسي و امنيتي استاندار و تنی چند از مديران كل و اعضاء ستاد برگزاری ، جلسه هماهنگي برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در اروميه برگزار شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در اين جلسه كه در استانداری برگزار شد، بر همکاری و هماهنگي دستگاههای اجرایی در برگزار شدن هر چه بهتر این دوره از مسابقات تاکید کرد.
علیرضا رادفر افزود: ورزشکاران سفیران و پيام آوران فرهنگ ما در کشورهای مختلف به شمار می روند، لذا باید با همکاری بیشتر، زیبایی ها، استعداد و توانمندیهای استان را نشان داده و با خاطره خوش این ورزشکاران را بدرقه کنیم.
وی تاکید کرد: از روساي كميته هاي برگزاري مسابقات انتظار داريم جلسات کمیته ها را برگزار و کمیته ها با احصاء وظایف خود، تلاش کنند به نحو احسن به آن عمل کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه گفت: این دوره از مسابقات باحضور  تیم خارجی از هنگ کنگ، کره جنوبی ، جمهوری ترکیه، عراق، ارمنستان ، آذربایجانو جمهوری خودمختار نخجوان برگزار می شود.
خليلي ادامه داد: 150 نفر مهمان خارجی و 350 نفر ورزشکار از استانهای دیگر کشورمان در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.
وی مسابقات و تورنمنت های بین المللی برگزار شده در استان در سال های گذشته را موفق و آبرومندانه اعلام کرد و گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح بین المللی باعث ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی و شناساندن ظرفيت ها و پتانسيل هاي ورزشي و فرهنگي استان می شود.
در ادامه این جلسه روساي کمیته های مختلف برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته مردان انتخاب و در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات و نحوه استقبال، پذیرایی، اسکان و برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر شد.
 گفتني است، پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته مردان17 تا 19 اردیبهشت ماه با حضور تیم خارجی در ارومیه برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 13140489
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7