رئیس فدراسیون کاراته خطاب به مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: مطمئن باشید اگر کاراته را در بازی‌های آسی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
رئیس فدراسیون کاراته در حضور مسئولان کمیته ملی المپیک:
کاراته را در بازی‌های آسیایی حمایت کنید/ ضرر نخواهید کرد

رئیس فدراسیون کاراته خطاب به مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: مطمئن باشید اگر کاراته را در بازی‌های آسیایی اینچئون حمایت کنید، ضرر نخواهید کرد.

خبرگزاری فارس: کاراته را در بازی‌های آسیایی حمایت کنید/ ضرر نخواهید کرد
  •  
  •  

، اردوی تیم ملی کاراته در حالی به میزبانی مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران پیگیری می‌شود که امروز (چهارشنبه) کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل و اصغر رحیمی از اردوی تیم ملی بازدید کردند.

علیرضا سمندر، رئیس فدراسیون کاراته پیش از آغاز صحبت‌های مسئولان کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: ملی‌پوشان کاراته سال گذشته سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و توانستند علی‌رغم تمام کمبودهای که وجود داشت مدال‌های زیادی را کسب کنند.

وی افزود: متاسفانه ما سال گذشته به دلیل مشکلاتی که داشتیم اردوها را به صورت باری به هر جهت برگزار کردیم و حقوق آن چنانی نیز به ملی‌پوشان و کادر فنی نتوانستیم پرداخت کنیم. امیدوارم امسال ما را حمایت کنید تا در این زمینه حقوق بهتری را به این نفرات پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد نبود سالن اختصاصی برای کاراته کاران ‌گفت: این سالن (شهید کبکانیان) همه داشته ما است و تمام اردوهای ما در بخش مردان و بانوان در تمام رده‌های سنی در همین سالن برگزار می‌شود که به هیچ عنوان مناسب نیست. خواهش عاجزانه من این است که سالن آکادمی ملی المپیک را در اختیار کاراته کاران بزرگسال تیم ملی قرار دهید تا حداقل برای بازی‌های آسیایی موفق تر شویم.

سمندر در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که شرایط بهتری را برای ملی‌پوشان فراهم کنیم تا کاراته شرمنده ملت نباشد. چشم امید هموطنان به کاراته است. مطمئن باشید اگر از کاراته بیشتر حمایت کنید ضرر نخواهید کرد.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما موفقیت کاراته در بازی‌های آسیای است. با توجه به شناختی که مسئولان کمیته ملی المپیک از کاراته دارند امیدواریم ما را حمایت کنند. تلاش ما هم این است که در کره جنوبی شرمنده مسئولان ورزش و مردم کشورمان نشویم.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1057
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1057
بازدید ماه : 1169
بازدید کل : 13141512
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7