برای کسب مدالهای رنگارنگ به مسابقات جهانی می رویم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سرپرست تیم ملی موی تای؛
برای کسب مدالهای رنگارنگ به مسابقات جهانی می رویم
1393/02/01
سرپرست اردوی تیم ملی موی تای کشورمان گفت: امسال نیز همانند گذشته با هدف کسب مدالهای رنگارنگ در رقابتهای جهانی مالزی شرکت خواهیم کرد.
جلال معتمدی در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی افزود: اردوی تیم ملی با دعوت از 45 ورزشکار از 15 استان کار خود را شروع کرد که هم اکنون با شروع سومین دوره تعداد افراد حاضر به 8 نفر از بهترینها رسیده است.
وی در ادامه گفت: تمامی ورزشکاران حاضر در اردو از باتجربه ترین ها هستند که با تمرینات خوبی که مربیان برنامه ریزی کرده اند به آمادگی کامل رسیده اند.
معتمدی افزود: سطح مسابقات جهانی مالزی بسیار بالاست و تیمهای قدرتمندی مثل تایلند – قزاقستان – روسیه – ازبکستان و ... در آن حضور دارند.
وی ادامه داد: از حریفان خود آشنایی کامل داریم و در دوره های گذشته نیز با آنها روبرو شده ایم.
سرپرست اردوی تیم ملی موی تای گفت: ما در اکثر مسابقات بین المللی با مدال به خانه بازگشتیم، این بار نیز با تیمی منسجم قدم به این رقابتها خواهیم گذاشت و همچون سالهای 2002 – 2007 و 2010 که قهرمان جهان شدیم می توانیم به موفقیت برسیم.
معتمدی در پایان افزود: در کشور ما جوانان زیادی این رشته را می شناسند و علاقه مند هستند تا در آن فعالیت کنند ولی این فقط به حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک احتیاج دارد.
لازم بذکر است مسابقات جهانی مالزی از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در جزیره لنکاوی مالزی برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 13140508
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7