ملی‌پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: از این پس دیگر در وزن قبلی (۶۱ کیلوگرم) کشتی نمی‌گیرم و در همی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
جام جهانی دیگر برای من تمام شده و به موفقیت در آسیا فکر می‌کنم
محمدی: دیگر در ۶۱ کیلو کشتی نمی‌گیرم/ با تمام قوا در قزاقستان به میدان می‌روم

ملی‌پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: از این پس دیگر در وزن قبلی (۶۱ کیلوگرم) کشتی نمی‌گیرم و در همین وزن ادامه خواهم داد.

خبرگزاری فارس: محمدی: دیگر در ۶۱ کیلو کشتی نمی‌گیرم/ با تمام قوا در قزاقستان به میدان می‌روم
  •  
  •  

سیداحمد محمدی  در خصوص حضورش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: برای نخستین بار است که در یک رقابت رسمی همراه تیم ملی اعزام می‌شوم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و آمادگی مطلوبی دارم؛ با تمام قوا در قزاقستان به میدان می‌روم و امیدوارم نتیجه قابل قبولی کسب کنم.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران سبک‌وزن آسیا در جهان مدعی هستند و رقابت در این رده بسیار سخت است. با کمک مربیان حریفان را آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی از آنها دارم. کشتی‌گیران قزاق، ازبک، کره و ژاپن همه از مدعیان این وزن هستند و امیدوارم بتوانم نتایج قابل قبولی کسب کنم.

ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد در خصوص عملکرد موفقش در جام جهانی و اینکه آیا می‌تواند کشتی‌های جام جهانی را در قهرمانی آسیا تکرار کند گفت: جام جهانی دیگر برای من تمام شده و به موفقیت در آسیا فکر می‌کنم تا مانند جام جهانی کشتی‌های خوبی بگیرم. زحمت زیادی کشیده‌ام و تمام تلاشم را برای رسیدن به مدال انجام دادم.

محمدی درباره ادامه حضورش در وزن 65 کیلوگرم گفت: در جام جهانی بر اساس یک اتفاق مجبور به حضور در یک وزن بالاتر در مسابقات شدم که خوشبختانه با رضایت مربیان و کادر فنی همراه بود. این اتفاق به نفع من تمام شد و نهایت استفاده را از آن کردم. از این پس هم دیگر در وزن قبلی (61 کیلوگرم) کشتی نمی‌گیرم و در همین وزن ادامه خواهم داد.

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 13140570
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7