پورایراندوست: ورزشکاران آذربایجان غربی در اینچؤن شایستگی های خود را نشان خواهند داد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پورایراندوست: ورزشکاران آذربایجان غربی در اینچؤن شایستگی های خود را نشان خواهند داد

پورایراندوست: ورزشکاران آذربایجان غربی در اینچؤن شایستگی های خود را نشان خواهند داد

جلسه هماهنگی حضور شایسته ملّی پوشان آذربایجان غربی در بازیهای آسیایی اینچؤن کره جنوبی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی جلسه هماهنگی حضور موفق و شایسته ورزشکاران استان در بازیهای آسیایی اینچؤن کره جنوبی با حضور رؤسا و دبیران هیأت های: دو ومیدانی، جانبازان و معلولین، شمشیربازی، تیراندازی و قایقرانی بعنوان هیأت هایی که ورزشکاران آنها از شانس بسیاری بالایی برای حضور و کسب مدال در این رقابت های معتبر آسیایی برخوردارند برگزار گردید.
کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در این جلسه از تلاش و همدلی مضاعف برای پیگیری شرایط و نحوه تمرینات و آمادگی ورزشکاران شایسته استان و نیز حل مسائل و مشکلات احتمالی آنان در زمان باقی مانده تا بازیهای آسیایی اینچؤن کره جنوبی خبر داد و گفت: ورزشکاران آذربایجان غربی با غیرت و همّت مثال زدنی خود بدون شک شایستگی های خود را در آسیا نشان خواهند داد و با کسب مدال های خوشرنگ موجب خشنودی مردم و عزّت و افتخار کشور عزیزمان خواهند شد. از این رو اداره کل ورزش و جوانان استان با پیگیری جدّی شرایط و نحوه تمرینات و آمادگی ورزشکارانی که حضور آنان در کره مسجّل گردیده و نیز ورزشکارانی که از شانس بسیار بالایی برای حضور در اینچؤن برخوردارند، سعی دارد تا با تشکیل جلسات و هماهنگی های لازم و نیزحمایت ها و مساعدت های بموقع زمینه حضور موفق آنان در این بازی ها را فراهم نماید.
 

 

 

در ابتدای این جلسه شادمان رئیس هیأت قایقرانی، فهیمی رئیس هیأت دو ومیدانی، صیادی رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین، نجف زاده دبیر هیأت شمشیربازی و اسفندیاری دبیر هیأت تیراندازی به ارائه آخرین وضعیت و شرایط ورزشکاران و ملّی پوشان خود برای حضور در بازیهای آسیایی اینچؤن کره جنوبی پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 13140590
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7