سیامند رحمان: کسب مدال طلای جهان هدیه سال جدید من به ملّت قهرمان ایران است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


سیامند رحمان: کسب مدال طلای جهان هدیه سال جدید من به ملّت قهرمان ایران است

سیامند رحمان: کسب مدال طلای جهان هدیه سال جدید من به ملّت قهرمان ایران است

قویترین مرد معلول جهان از آمادگی کامل خود برای کسب مدال طلای جهان در امارات خبر داد.
سیامند رحمان قویترین مرد معلول جهان و دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مسابقات وزنه برداری جهان با شرکت 330 ورزشکار از 59 کشور جهان از دو روز پیش در امارات آغاز شده و کاروان 13 نفره تیم ملی کشورمان نیز با شرایط خوبی مصمم به افتخار آفرینی و کسب مقام قهرمانی جهان هستند.
سیامند رحمان ملّی پوش ارزنده وزنه برداری معلولین از آذربایجان غربی در ادامه گفت: در حال حاضر بطور منظم در نوبت صبح تمرینات خوبی را انجام می دهم و امیدوارم بتوانم با کسب مدال طلای جهان در ابتدای امسال هدیه ناقابلی تقدیم ملت عزیز، شریف و قهرمان ایران اسلامی نمایم.
رحمان در ادامه افزود: من، میثم متقیان و منصور پورمیرزایی سه وزنه بردار دسته 107+ کیلوگرم هستیم که روز عصر روز جمعه 22 فروردین ماه رقابت خود را آغاز خواهیم کرد. مرد طلایی جهان همچنین گفت: رقبای اصلی من از کشورهای عراق، امارات، روسیه و آمریکا هستند و در مجموع 15 ورزشکار در دسته فوق سنگین حضور دارند که البته همگی رقبای سرسختی هستند امّا به فضل الهی و دعای خیر مردم عزیز کشورم مدال طلای فوق سنگین جهان را به ارمغان خواهم آورد تا هدیه کوچکی برای سال جدید باشد و بتوانم موجب عزّت و افتخار ایران عزیز اسلامی و شادی مردم عزیز شوم.
سیامند رحمان در گفتگوی خود با پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در صورت صلاحدید سرمربی و شرایط مسابقات، خیلی دوست دارم وزنه 300 کیلوگرم را که در تمرینات بارها زده ام بلند کرده و رکورد جدیدی را برای کشورم ثبت نمایم.
رحمان افزود: هموطنان مقیم کشور امارات از لحظه ورود تیم ملی کشورمان به دوبی استقبال بسیار خوبی از ما داشتند و امیوارم روز جمعه هم با حضور در سالن مسابقات و دعای خیر مردم عزیز کشورمان افتخارات ارزشمندی را نصیب کشورمان نماییم.
سیامند در پایان گفتگوی خود گفت: ان شاء ا... روز جمعه 24 فروردین ماه همراه با مقام قهرمانی و مدال طلای جهان به ارومیه و سپس شهر عزیزم اشنویه عزیمت خواهم کرد و از آن پس با تمرینات و اردوهای منظم خود را آماده حضوری پرقدرت در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 359
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 359
بازدید ماه : 465
بازدید کل : 13140808
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7