سیامند رحمان: امیدوارم بازدن رکورد جدید وکسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کنم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سیامند رحمان: امیدوارم بازدن رکورد جدید وکسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کنم

سیامند رحمان: امیدوارم بازدن رکورد جدید وکسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کنم

 قهرمان فوق سنگین وزنه برداری معلولان جهان و آسیا با تبریک آغاز سال نو و تقارن آن با اعزام به مسابقات جهانی امارات گفت: امیدوارم بار دیگر بتوانم با رکوردی جدید و نشان خوشرنگ طلا دل مردم ایران را شاد کنم.

قهرمان طلایی بازی های آسیایی کوانگجو اظهار کرد: اردوی آمادگی تا روز دوازدهم فروردین ادامه دارد و یک روز پس از آن به همراه تیم وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابت های جهانی عازم کشور امارات می شوم.
رحمان گفت: آمادگی بسیار خوبی برای کسب نشان طلای این رقابتها دارم و قدرتمندترین حریفانم  را منصور پورمیرزایی از ایران و وزنه بردارانی از عراق، امارات و عربستان می دانم .
رحمان در ادامه افزود : بهترین خاطره ای که از روزهای زیبای عید نوروز دارم و هیچ وقت فراموش نمی کنم ؛ در آخرین روزهای اسفند 85 و آغاز سال سال 86 به وقوع پیوست که برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت شدم وبه عضویت تیم وزنه برداری معلولان کشور انتخاب شدم.
وی ادامه داد: تاریخ تولد من روز اول فروردین ماه است و این امر باعث می شود هر ساله با فرا رسیدن سال نو دو رویداد مهم یعنی حلول سال جدید و اضافه شدن یک سال دیگر به عمرم در دفتر زندگیم رقم بخورد.
وی گفت: حلاوت و شیرینی کسب مدال طلا و به ثبت رساندن رکورد جهانی سختی های دور بودن از خانواده و انجام تمرینات سخت و طاقت فرسا در اردوهای تیم ملی را جبران می کند و وقتی می بینم توانسته ام دل میلیونها ایرانی را در کشورم شاد کنم آرامش خاصی در وجودم حکم فرما می شود.
سیامند رحمان در پایان ، یاد خدا و دعای خیر پدر و مادر و تمامی مردم ایران را بهترین قوت قلب در میادین ورزشی عنوان کرد و آن را موجب افزایش انگیزه برای کسب موفقیت های روز افزون و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مهم جهانی، بین المللی و آسیایی دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 722
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 728
بازدید ماه : 840
بازدید کل : 13141183
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7