انتقاد شدید مردان المپیکی از مسئولان فدراسیون و بلاتکلیفی ناطق نوری برای حضور در انتخابات فدراسیون ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

عملکرد فدراسیون بوکس در سال 92
بغض المپیکی‌ها ناطق را گوشه رینگ برد/ اخراجی‌ها آمدند؛ نایب رئیس خداحافظی کرد

انتقاد شدید مردان المپیکی از مسئولان فدراسیون و بلاتکلیفی ناطق نوری برای حضور در انتخابات فدراسیون از مهم‌ترین اتفاقاتی بود که در سال 92 برای ورزش بوکس رخ داد.

خبرگزاری فارس: بغض المپیکی‌ها ناطق را گوشه رینگ برد/ اخراجی‌ها آمدند؛ نایب رئیس خداحافظی کرد
  •  

  بوکس فرزند ناخوانده ورزش ایران؛ شاید این جمله را بارها و بارها از زبان اهالی این رشته شنیده باشیم. البته اگر به عملکرد سال 92 این فدراسیون نگاه کنیم بدون شک متوجه می‌شویم که این فدراسیون به دلیل مشکلات مالی که با آن روبرو بوده اکثر سفرهای برون مرزی خود را از دست داده و به همین دلیل است که مسئولان فدراسیون بوکس همیشه از نبود امکانات گلایه‌مند بوده‌اند و این رشته را فرزند ناتنی وزارت ورزش و جوانان می‌نامند.

البته این روزها کار فدراسیون بوکس از کمبود بودجه و یا از نبود امکانات برای فعالیت این رشته گذشته است؛ چرا که مشکلات این رشته تا جایی ریشه دوانده که حالا احمد ناطق نوری پدر پارلمان که از بدو تاسیس فدراسیون بوکس هدایت این رشته را در ایران برعهده داشته حالا برای حضور در انتخابات فدراسیون با سد بزرگی به نام مجوز حضور در انتخابات روبرو شده است. کنسل شدن مسابقات برون مرزی از دیگر مشکلاتی بود که امسال بوکسورها با آن چند مرحله دست و پنجه نرم کردند.

* 3 مدال برنز حاصل تلاش ملی‌پوشان در اردن

تیم ملی بوکس اواخر تیرماه با ترکیب 9 بوکسور راهی اردن شد و با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 3 مدال برنز به کار خود پایان داد، اما نوجوانان حضور در مسابقات جهانی را از دست دادند و نتوانستند راهی اوکراین شوند.  

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان جهان در حالی 14 شهریور به میزبانی اوکراین و در شهر کیف برگزار شد که مسؤلان فدراسیون بوکس اعلام کردند تیم نوجوانان بوکس ایران به دلیل مشکل مالی به این رقابت‌ها اعزام نشده، اما خیلی از کارشناسان در آن مقطع مدعی بودند که ترس از شکست ملی پوشان ایران باعث شد تا بوکسورها را به اوکراین اعزام نکنند. 

البته مهم‌ترین نکته‌ای که ذهن همه کارشناسان را درگیر کرده بود این بود که امسال مشکلات مالی بهانه اعزام نکردن تیم بود، چرا که سال‌های قبل وضعیت مالی فدراسیون بهتر از سال 92 نبود، اما در آن مقطع تیم با ترکیب ناقص اعزام می‌شد؟ مسولان فدراسیون بوکس در ادوار قبلی نداشتن پشتوانه و سرمایه‌های کافی را نیز دلیل اعزام نکردن یا ناقص اعزام کردن تیم عنوان می کردند اما این موضوع ذهن ما را به آن سمت می‌برد که مگر بوکس ما که بعد از انقلاب و در سال 69 با همت ناطق نوری فعالیتش را آغاز کرده آیا در این 23 سال هیچ پشتوانه سازی نداشته است؟ آیا اگر همان زمان روی اطفال هم سرمایه گذاری می کردند الان نباید جواب می‌داد؟ آیا بوکس ایران این همه ضعیف است که حتی نمی‌تواند یک تیم را برای شرکت در مسابقات نوجوانان جهان آماده کند؟

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 13140533
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7