رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: از شنیدن صحبت‌های رئیس باشگاه الهلال شوکه شدم ‌اما ای کاش داستان واهی آب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
الهلالی‌ها بدانند که مقامات عالی‌رتبه جهان برای سفر به ایران در صف ایستاده‌اند
تاج: ای کاش مدیر الهلال از داستان آب معدنی و پاسخ AFC درس می‌گرفت

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: از شنیدن صحبت‌های رئیس باشگاه الهلال شوکه شدم ‌اما ای کاش داستان واهی آب معدنی که چند سال پیش به راه انداختند و پاسخ محکمی از AFC گرفتند، برای‌شان درس می‌شد.

خبرگزاری فارس: تاج: ای کاش مدیر الهلال از داستان آب معدنی و پاسخ AFC درس می‌گرفت
  •  

مهدی تاج  در خصوص اظهارات توهین‌آمیز رئیس باشگاه الهلال عربستان در خصوص ایران گفت: از شنیدن صحبت‌های رئیس باشگاه الهلال شوکه شدم، هر چند که شنیدن این حرف‌ها برایم از طرف عربستانی‌ها بعید نبود. آنها به جوسازی در میدان ورزشی شهرت دارند. هنوز فراموش نکردیم که در سال 1390 با سفر به اصفهان داستان واهی آب‌های معدنی مسموم را به راه انداختند که البته پاسخ محکمی هم از AFC گرفتند.

وی ادامه داد: شاید پاسخ محکم AFC به آنها درس خوبی برایشان نبوده که دوباره به حاشیه‌سازی روی آوردند و با مسائل غیرواقعی مسائل ضد فوتبال را به بیرون رواج دهند.ای کاش آنها از پاسخ تند AFC درس می گرفتند. این مسائل در شأن و منزلت یک مدیر ورزشی نیست و شاید مسائل دیگری مطرح است که رئیس الهلال می‌گوید سفرم به ایران برایم آزاردهنده است. رئیس الهلال بداند که ایران کشوری است که این روزها خیلی از بزرگان و مقامات عالی‌رتبه سیاسی برای سفر به آن در صف هستند و در چند روز گذشته دیدیم که چهره‌های بزرگ سیاسی در ایران هستند و از حضورشان هم ابراز رضایت می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 332
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 332
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 13140781
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7