مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که اگر حاشیه‌هایش بیشتر از مرحله
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
وقتی همه چیز در حد حرف و ادعاست
ماجرای ادامه‌دار حاشیه‌های والیبال/ این داستان: فحاشی و تهدید

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که اگر حاشیه‌هایش بیشتر از مرحله مقدماتی نباشد، کمتر نیست.

خبرگزاری فارس: ماجرای ادامه‌دار حاشیه‌های والیبال/ این داستان: فحاشی و تهدید

  مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر روز گذشته با انجام دو دیدار پیگیری شد که طی آن کاله آمل توانست انتقام بازی نخست برابر شهرداری ارومیه را بگیرد و کار تعیین فینالیست این دوره از مسابقات را به بازی سوم بکشاند؛ متین ورامین هم برای دومین بار میزان خراسان را مغلوب کرد و راهی فینال شد تا روز سه شنبه منتظر مشخص شدن حریفش در دیدار پایان بین تیم های کاله و شهرداری ارومیه باشد.

نکته ای که در این بین بیش از هر چیزی به چشم می آمد و البته از چشم ناظران و برخی از مسئولان فدراسیون افتاد حاشیه هایی بود که در مسابقات اخیر لیگ برتر و مخصوصا بازی های تیم متین ورامین رخ داد بود؛ جایی که برخی چهره های ملی پوش برای گرفتن تنها یک امتیاز دست به هر کاری زدند.

سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون والیبال پس از مسایل بوجود آمده در دیدار نخست تیم های متین ورامین و میزان مشهد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در نشستی چند ساعته به بررسی مسائل به وجود آمده در دیدارهای رفت نیمه نهایی پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد با توجه به گزارش ناظران سازمان لیگ و فدراسیون و بر اساس مصوبه کمیته داوران، مسعود یزدان پناه و بهروز جعفری داوران اول و دوم دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال که بین متین ورامین و میزان مشهد برگزار شد، به علت عدم مدیریت بازی و عدم اجرای قوانین و مقررات در این بازی به مدت یک سال (پایان سال 1393) از قضاوت تمام مسابقات والیبال محروم شدند.

همچنین با توجه به اینکه تماشاگران چهار باشگاه کاله مازندران، شهرداری ارومیه، میزان مشهد و متین ورامین اصول اخلاقی و اجتماعی را در دور مرحله نیمه نهایی رعایت نکردند، چنانچه در بازی های آتی این مسایل دوباره تکرار شود، علاوه بر حذف آن باشگاه ها از لیگ برتر در سال آینده، در صورتی که قهرمان شوند به مسابقات باشگاه های آسیا در سال 93 اعزام نخواهند شد و تیم دیگری نماینده ایران در مسابقات والیبال باشگاه های آسیا خواهد بود.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 13140450
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7