بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: شنیده‌ام ۳۰ میلیارد می‌خواهند برای فوتبال هزینه کنند اما ما هن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

کنفرانس مطبوعاتی باشگاه مهرام
حدادی: ۳۰ میلیارد برای فوتبال می‌خواهند هزینه کنند اما ما هنوز پاداش قهرمانی نگرفته‌ایم

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: شنیده‌ام ۳۰ میلیارد می‌خواهند برای فوتبال هزینه کنند اما ما هنوز پاداش قهرمانی‌مان را هم نگرفته ایم.

خبرگزاری فارس: حدادی: ۳۰ میلیارد برای فوتبال می‌خواهند هزینه کنند اما ما هنوز پاداش قهرمانی نگرفته‌ایم

، حامد حدادی در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه مهرام در آستانه مسابقات بسکتبال غرب آسیا در خصوص اینکه مدتی از بسکتبال ایران و غرب آسیا دور بوده است اظهار داشت: همیشه وقتی می‌خواهیم بازی‌ها را آغاز کنیم برای هماهنگی و آشنایی بیشتر به زمان نیاز داریم. خوشبختانه هم‌تیمی‌های خوبی مانند صمد، اوشین و داورپناه در کنارم هستند و می‌توانند کمک کنند البته من بازیکن حرفه‌ای هستم و به خوبی شرایط را می‌دانم. به نظر من دو بازی اول در دوره مقدماتی کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه کسانی را به عنوان جانشین خود در آینده می‌دانید عنوان کرد: نمی‌دانم چطور باید به این سوال پاسخ دهم چون می‌خواهم سال‌ها بازی کنم. به نظرم باید کسانی که می‌خواهند جایگزینم شوند تلاش زیادی انجام دهند. همه باید از سنین پایین تر تلاش کنند. ما بازیکنان بااستعداد زیادی در کشور داریم که اگر در کمپ‌های تمرینی و زیر نظر مربیان خوب کار کنند می‌توانند به پیشرفت برسند.

بازیکن ملی‌پوش مهرام در مورد انتقادش از رسانه‌ها عنوان کرد: من 5 سالی که در NBA حضور داشتم همه فقط بازی نکردن من را می‌دیدند و موفقیت‌هایم نادیده گرفته می‌شد. به همین دلیل در برهه‌ای تصمیم گرفتم که دیگر مصاحبه نکنم اما خوشبختانه آن زمان دیگر تمام شده است.

وی ادامه داد: جلد اول برای بسکتبالیست‌ها آرزو شده است و وقتی نام بازیکنی از این رشته روی جلد می‌رود همه سورپرایز می‌شوند. من همیشه گفته‌ام بسکتبال به حمایت اهالی رسانه نیاز دارد.

حدادی در خصوص اینکه به بسکتبال بی‌توجهی می‌شود عنوان کرد: از زمانی که قهرمان آسیا شدیم و به جام جهانی رفتیم هشت ماه می‌گذرد اما یک تبریک خشک و خالی هم ندیدیم. به والیبال میزبانی در سالن 12 نفری می‌دهند اما برای بسکتبال اینطور نیست. شنیده‌ام 30 میلیارد برای تدارکات فوتبال در نظر گرفتند با این حساب سهم ما چه می‌شود

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7