رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: از این پس با توجه به تشکیل کمیته داوران، تصمیمات داوری براساس خ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

ز این پس تصمیمات داوری براساس خرد جمعی گرفته می‌شود
امامی: داوری کشتی ایران هم باید حرف اول را در جهان بزند/ عضویت در فیلا حق ماست

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: از این پس با توجه به تشکیل کمیته داوران، تصمیمات داوری براساس خرد جمعی گرفته می‌شود و دیگر متکی بر فرد نیست.

خبرگزاری فارس: امامی: داوری کشتی ایران هم باید حرف اول را در جهان بزند/ عضویت در فیلا حق ماست
  •  
  •  

محمدابراهیم امامی  در خصوص انتخابش به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: با توجه به تشکیل کمیته داوران از این پس تصمیمات به صورت شورایی و براساس خرد جمعی گرفته می‌شود و از اعمال نظر فردی جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است اولین جلسه کمیته داوران چهارشنبه هفته جاری با حضور اعضاء برگزار شود، چند محور را به عنوان برنامه‌های اصلی در نظر گرفته‌ایم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را برای داوری کشور ترسیم کرده‌ایم و برای رسیدن به آن چشم‌انداز در نظر گرفته‌ایم.

امامی تصریح کرد: با توجه به موقعیت فدراسیون و افرادی که به کار گرفته شده‌اند، ایجاد وفاق و همدلی در جامعه داوری هدف اصلی ما است و براساس گفته رسول خادم باید سلایق برای رسیدن به هدف اصلی به یکدیگر نزدیک شود. باتوجه به انتخاباتی که انجام شد و وجود سلایق گوناگون می‌توانیم با خرد جمعی به چشم‌اندازهای مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی با بیان اینکه باید جایگاه داوری ایران را در سطح جهان ارتقاء دهیم، گفت: باید هم از نظر تعداد داوران المپیکی و بین‌المللی و هم از نظر کیفیت، در آینده نزدیک به شرایط بهتری برسیم، حتی در آینده باید مدرس داوری در فیلا داشته باشیم و عضو کمیته داوران فدراسیون جهانی کشتی باشیم چرا که با توجه به نتایج کشتی ایران در سال‌های اخیر این موضوع حق مسلم ماست. باید جایگاه داوری کشتی ایران را هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی در سطح جهان ارتقاء دهیم.

امامی گفت: قانونمند کردن اعزام داوران به مسابقات بین‌المللی باید براساس ضوابط مشخصی صورت گیرد، همچنین برای چیدمان داوران در مسابقات داخلی هم با برنامه عمل خواهیم کرد و قانونمند حرکت می‌کنیم. این چشم‌انداز باید هر ساله رصد شود و با تکیه بر نقاط قوت و ضعف، تصمیمات بازنگری شود.

رئیس کمیته داوران در خصوص مطالبات داوران کشتی از فدراسیون گفت: براساس صحبت‌هایی که مسئولان فدراسیون انجام داده‌اند، قرار است این موضوع نیز به زودی حل شود.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1172
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1172
بازدید ماه : 1284
بازدید کل : 13141627
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7