فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
12 / 12 / 1392برچسب:, :: 6:39 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
آه رحمتی خیلی‌ها را می‌گیرد/ اجازه نمی‌دهیم گرگ به ما حمله کند
فتح‌الله‌زاده: چند روز دیگر میهمان هواداران هستم!/ کسی جرأت ندارد به خاطر قلعه‌نویی به من اولتیماتوم بدهد

مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر تأکید کرد در پایان فصل از استقلال می‌رود.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: چند روز دیگر میهمان هواداران هستم!/ کسی جرأت ندارد به خاطر قلعه‌نویی به من اولتیماتوم بدهد

  علی‌ فتح‌الله‌زاده در مورد مسائل مالی باشگاه استقلال، تصمیمش برای فصل آینده و حاشیه‌های اخیر صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

فارس: بازرسان وزارت ورزش قرار بود به باشگاه استقلال هم بیایند.

نماینده وزارت ورزش به باشگاه آمد و ما هم تمامی حساب‌های باشگاه را به او تحویل دادیم. در این چند روز هم سرگرم بررسی وضعیت مالی باشگاه بودیم و خوشبختانه باشگاه استقلال 400 میلیارد تومان دارایی دارد.

فارس: ظاهرا روز گذشته با امیر قلعه‌نویی بابت فصل آینده جلسه‌ای داشته‌اید و می‌گویند به خاطر بحث واگذاری باشگاه استقلال تصمیم‌گیری شما به ‌آینده موکول شده است.

متأسفانه این کارها همان‌ کارهای کثیفی است که بعضی‌ها به دنبال راه انداختن آنها هستند و می‌خواهند در انتهای فصل به ما لطمه بزنند. من بارها اعلام کرده‌ام که سال آینده نیستم و قطعا با پایان فصل خداحافظی می‌کنم پس چطور می‌توانم وقتی قرار است نباشم با امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده جلسه بگذارم. حق به این است کسی که قرار است در آینده مسئولیت این باشگاه را به عهده بگیرد در مورد همه چیز آن تصمیم‌گیری کند. من 3 روز است امیر قلعه‌نویی را ندیدم.

فارس: فکر نمی‌کنم کسی این حرف شما را که می‌گویید می‌خواهید بروید باور کند.

من مدت‌هاست که می‌گویم می‌خواهم بروم ولی از بس که این حرف را زده‌ام و کسی نگذاشته که بروم باورشان نمی‌شود اما حقیقت این است که احتیاج به استراحت دارم و با توجه به اینکه مسئول بعدی حق تصمیم‌گیری دارد برای فصل آینده هیچ صحبتی نداشته و ندارم. ما فقط باید تلاش کنیم همین تیم فعلی حفظ شود و ما برای سال آینده هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و اگر خدا بخواهد یک قهرمانی دیگر داشته باشیم.

فارس: یعنی اگر آخر فصل استقلال قهرمان هم شود باز هم بر تصمیم خود مصر هستید؟

دقیقا همین طور است. اتفاقا من زمانی می‌روم که برای انجام دادن هر کاری وقت هست و تا ‌آن زمان به امید خدا همه کارهای واگذاری باشگاه هم انجام شده و دست و بال مدیر بعدی برای خرج کردن باز است و دیگر از این اداره به آن اداره معطل نمی‌شوم. باید این را بگویم که تا اینجا درآمدزایی باشگاه بی‌نظیر بوده است و بعد از انقلاب کسی نبوده که اینطور بتواند درآمدزایی داشته باشد. من چیزی حدود 200 میلیارد تومان به این باشگاه سود رساندم. تراز واقعی مالی باشگاه بالای 300 میلیارد تومان است اما کسی به این چیزها توجهی نمی‌کند در حالی که چنین درآمدزایی شوخی نیست

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 13140551
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7