آخرین روز از تورنمنت بین‌المللی بلغارستان در حالی امروز به پایان می‌رسد که دو نماینده ایران برای رسی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
تورنمنت بین‌المللی بوکس - بلغارستان
سپهوند برنزی شد/ طوقانی و محمد‌پور امروز برای طلا وارد رینگ می‌شوند

آخرین روز از تورنمنت بین‌المللی بلغارستان در حالی امروز به پایان می‌رسد که دو نماینده ایران برای رسیدن به مدال طلا به مصاف حریفان خود می‌روند.

خبرگزاری فارس: سپهوند برنزی شد/ طوقانی و محمد‌پور امروز برای طلا وارد رینگ می‌شوند

، تورنمنت بین المللی بلغارستان در حالی از روز چهارشنبه به میزبانی شهر صوفیه با حضور 200 بوکسور آغاز شده است که 22 تیم از کشورهای مختلف در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. تیم ملی ایران نیز با ترکیب 6 بوکسور در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

این رقابت‌ها از بعد‌ازظهر روز چهارشنبه آغاز شده که 5 نفر از نمایندگان ایران در نخستین روز وارد رینگ شدند.

در ادامه این رقابت‌ها که روز پنج شنبه در صوفیه برگزار شد، سه نماینده ایران با شکست حریفان‌شان به مرحله بعدی صعود کردند.

در وزن 49- کیلوگرم هومن طوقانی ابتدا با شکست نماینده بلغارستان به مرحله نیمه نهایی رسید و مدال برنزش قطعی شد. طوقانی روز گذشته به مصاف نماینده ترکیه رفت و با شکست حریفش به فینال مسابقات راه یافت و امروز باید با نماینده ازبکستان مبارزه کند.

در وزن 52- کیلوگرم سجاد محمدپور نیز در دور اول نماینده تیم بلغارستان را شکست داد و در دور دوم با شکست نماینده اسپانیا به جمع چهار نفر پایانی راه یافت. محمدپور روز گذشته جمعه به مصاف نماینده بلغارستان رفت و با شکست نماینده میزبان به فینال مسابقات راه یافت. محمدپور امروز برای رسیدن به مدال طلا باید با نماینده چین مبارزه کند.

در وزن 56- کیلوگرم احسان سپهوندی نیز با شکست نماینده بلغارستان به جمع چهار نفر پایانی راه رفت. سپهوندی شب گذشته(جمعه) به مصاف نماینده اکوادور رفت و بازی را مقابل حریفش واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

از بین 6 بوکسور اعزامی به تورنمنت بلغارستان سه نماینده ایران در نخستین دیدار مقابل حریفان خود شکست خوردند و از دور مسابقات حذف شدند.

ابراهیم ناظریان نماینده وزن 64 کیلوگرم مقابل نماینده بلغارستان شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد، جهانگیر عراقی نماینده وزن 75- کیلوگرم مقابل نماینده لیتوانی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت و وحید ابراهیمی نماینده وزن 91+ کیلوگرم هم به بوکسور ترکیه باخت و حذف شد.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 818
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 818
بازدید ماه : 930
بازدید کل : 13141273
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7