جهت حضور در مسابقات جهانی 2014 / سیامند رحمان عازم امارات می شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

جهت حضور در مسابقات جهانی 2014 / سیامند رحمان عازم امارات می شود

جهت حضور در مسابقات جهانی 2014 / سیامند رحمان عازم امارات می شود

 قوی ترین مرد فوق سنگین جهان در ترکیب تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران عازم امارات می شود

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، سیدمحمدرضا میرشفیعی، سرپرست انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: تیم ملی وزنه برداری ایران با 6 وزنه بردار در گروه سنی جوانان و 7 وزنه بردار در گروه سنی بزرگسالان در مسابقات جهانی شرکت می کند.
وی افزود: انتخاب این افراد بر اساس رکوردهای کسب شده در مسابقات قهرمانی کشور که با نظارت IPC برگزار شد، مسابقات مالزی که به صورت جداگانه در دو بخش بزرگسالان و جوانان برگزار شد و نیز رکورگیری در پایان اردوی مرحله اول صورت گرفت و نفراتی که بهترین عملکرد را داشتند در ترکیب نهایی قرار گرفتند.
میرشفیعی خاطرنشان کرد: در دورگذشته مسابقات جهانی که سال 2010 در کشور مالزی برگزار شد، 49 کشور شرکت کرده بودند و پیش بینی می شود مسابقات این دوره نیز با استقبال زیادی از کشورها روبرو شود، لذا از اهمیت زیادی برخوردار است.
سرپرست انجمن وزنه برداری اعلام کرد: ملی پوشان منتخب برای شرکت در مسابقات جهانی از 16 اسفند ماه وارد دومین مرحله اردوی آمادگی خواهند شد و پس از این مرحله، در سال جدید سومین و آخرین مرحله از تمرینات را که متصل به اعزام هست، پشت سر می گذارند.
بر اساس اعلام سرپرست انجمن وزنه برداری نفرات زیر برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شدند:
بخش بزرگسالان: حمزه محمدی دسته 59 (مازندران)، روح اله رستمی دسته 72، سیدحامد صلحی پور دسته 88، علی صادق زاده دسته 107 (تهران)، منصورپورمیرزایی دسته 107 + (کرمان)، سیامند رحمان دسته 107 + (آذربایجان غربی)، صمد عباسی دسته 54 (کرمانشاه)
بخش جوانان: میثم متقیان دسته 107 + (اصفهان)، مهدی صیادی دسته 107 (البرز)، امیرسجاد یوسفی زاده دسته 65 (خراسان رضوی)، محسن بختیار دسته 49 ( گیلان)، سعید حیدر پور دسته 72 (گیلان)، احمد دوستدار دسته 59 (مازندران)
تمرینات دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی زیر نظر غلامرضا آسترکی و احمددلجوان انجام می شود.
شایان ذکر است ملی پوشان کشورمان 14 فروردین ماه سال آینده تهران را به مقصد کشور امارات ترک خواهند کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1191
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1191
بازدید ماه : 1303
بازدید کل : 13141646
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7