سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: از مجموع ۱۲ فرصتی که در بازی‌های آسیایی اینچئون در بخش مردان و با
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
سازمان تیم‌های ملی بر حسب نیاز تکواندو تشکیل شد
ذوالقدر: در کره‌‌جنوبی ۳ مدال طلا کسب می‌کنیم/ پاسخگوی نتایج تیم ‌ملی خواهم بود

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: از مجموع ۱۲ فرصتی که در بازی‌های آسیایی اینچئون در بخش مردان و بانوان خواهیم داشت سه مدال طلا می‌توانیم کسب کنیم.

خبرگزاری فارس: ذوالقدر: در کره‌‌جنوبی ۳ مدال طلا کسب می‌کنیم/ پاسخگوی نتایج تیم ‌ملی خواهم بود

غلامحسن ذوالقدر در مورد تشکیل سازمان تیم‌های ملی، اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم با توجه به حجم بالای مسابقات تیم ملی و رقابت‌های بین‌المللی که در تقویم جهانی وجود دارد ما آسیب ‌شناسی را بررسی کردیم و نتایجی را به هیأت رئیسه گزارش دادیم. بر حسب نیازهای تکواندو تشکیل سازمان تیم‌های ملی تصویب شد و برنامه اجرایی آن هم‌ زمان شروع شد.

وی افزود: آیین ‌نامه‌های سازمان تیم‌های ملی تدوین شده و بازبینی تخصصی و برنامه‌های ما در راستای آماده ‌سازی تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات مختلف نهایی شده است، اما مهمترین نکته در مورد تشکیل سازمان تیم‌های ملی این است که پشتوانه تیم‌های ملی را شناسایی کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در ادامه گفت: به نوعی با اتخاذ برنامه‌های آینده از پشتوانه‌های تیم ملی حمایت خواهیم کرد که با تشکیل این سازمان این حمایت بصورت کاملا منظم و مرتب صورت خواهد گرفت. البته نیازمند حمایت‌های بیشتری از سوی فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستیم. به طور قاطع تشکیل سازمان تیم‌های ملی کمک می‌کند با گستردگی فعالیت‌هایی که وجود دارد نظم خاصی به برنامه‌های تیم‌های ملی داده شود.

ذوالقدر در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی کار این سازمان آغاز خواهد شد، گفت: بعد از اینکه دبیری فدراسیون را تحویل بدهم و نفر جدیدی در این مسئولیت مستقر شود بلافاصله کار اجرایی را شروع می‌کنم و بر اساس آیین‌ نامه‌هایی که وجود دارد اعضای شورا و عوامل سازمان تیم‌های ملی را معرفی می‌کنیم و عملا با معرفی این افراد کار اجرایی این سازمان شروع می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این سازمان بودجه مستقلی می‌گیرد یا زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کند، گفت: زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم از کمک‌های مردمی استفاده کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد: همه تصمیم‌ گیری‌ها در مورد تیم‌های ملی با نظر سازمان است، اما با تایید و تصویب رئیس و هیأت رئیسه فدراسیون اجرایی می‌شود.

ذوالقدر در پاسخ به این سؤال که آیا با تشکیل این سازمان مسئولیت نتایج تیم ملی بر عهده شما خواهد بود یا خیر، گفت: پس از اینکه کار شروع شد پاسخگوی نهایی نتایج کسب تیم ملی من خواهم بود.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 356
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 356
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 13140805
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7