محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی در مسابقات مارپیچ کوچک مردان به ترتیب با کسب مقامهای 30 و 31 المپ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بهترین عملکرد ایرانی ها در آخرین شب المپیکشان
کیادربندسری و ساوه شمشکی در مکانهای 30 و 31 المپیک زمستانی
محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی در مسابقات مارپیچ کوچک مردان به ترتیب با کسب مقامهای 30 و 31 المپیک به کار خود در سوچی پایان دادند. ابن بهترین مقام های کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، آخرین شبِ مسابقاتِ ورزشکاران ایرانی در بازیهای المپیک زمستانی در سوچی روسیه با کسب بهترین مقام ها برای آلپاین کارهای ایران به پایان رسید . محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی این بار توانستند  با کسب مقام های 30 و 31 المپیک با عملکردی قابل قبول به کار ایرانی ها در سوچی پایان دهند.

در مسابقات مارپیچ کوچک آقایان ، ورزشکاران برتر این رشته در دنیا، در 2 دور به رقابت پرداختند که در پایان ماریو مات از اتریش با مجموع زمان یک دقیقه و 41 ثانیه و 84 صدم ثانیه در صدر برترین های المپیک قرار گرفت. دور دوم این رقابت  که با طراحی بسسیار پیچیدهء دروازه ها کار را برای قهرمانان دشوار کرده بود ، نفرات زیادی را در این مرحله اوت کرد اما دو ورزشکار ایرانی  توانستند برای اولین بار رتبه 30 و 31 را کسب کنند تا معلوم شود هر چه از زمان بازیها بیشتر بگذرد ورزشکاران ایرانی می توانند با تطبیق با محیط شرایط بهتری را تجربه کنند.

محمد کیادربندسری با زمان 55 ثانیه و 46 صدم ثانیه در دور اول و یک دقیقه و 3 ثانیه و 90 صدم ثانیه با مجموع زمان یک دقیقه و 58 ثانیه و 87 صدم ثانیه در جایگاه 30 المپیک قرار گرفت و بعد از او حسین ساوه شمشکی با زمان 55 ثانیه و 46 صدم ثانیه در دور اول و یک دقیقه و 3 ثانیه و 90 صدم ثانیه در دور دوم و مجموع زمان یک دقیقه و 59 ثانیه و 36 صدم ثانیه در جایگاه 31 دنیا قرار گرفت.

نکته جالب این رده بندی اوت شدن 34 ورزشکار از مجموع 77 اسکی باز  در دور دوم این رقابت بود که تمام این 34 نفر نتوانستند بدون خطا رقابتشان را به پایان برسانند. در دور اول 117 نفر شرکت کرده بودند که فقط 77 نفر به دور دوم رسدیدن.

نمایندگان ایران جزو 43 ورزشکاری بودند که موفق شدند در هر دو مرحله بدون اینکه اوت شوند رقابتشان را به پایان برسانند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 268
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 268
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 13140717
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7