کمیسیون اجتماعی دولت فردا برای بررسی حضور احمد ناطق نوری در انتخابات فدراسیون بوکس تصمیم گیری می‌کند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پدر پارلمان فردا با دنیای بوکس خداحافظی می‌کند؟

کمیسیون اجتماعی دولت فردا برای بررسی حضور احمد ناطق نوری در انتخابات فدراسیون بوکس تصمیم گیری می‌کند.

خبرگزاری فارس: پدر پارلمان فردا با دنیای بوکس خداحافظی می‌کند؟

، در حالی دوران چهار ساله ریاست احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس 20 بهمن‌ماه به پایان رسید که وی تا به امروز مجوز حضور در انتخابات فدراسیون بوکس را کسب نکرده است.

پدر پارلمان که بیش از 24 سال است سکان هدایت فدراسیون بوکس را برعهده گرفته؛ این روزها برای تصدی دوباره فدراسیون در تلاش است، اما هنوز به مراد دل خود نرسیده است.

ناطق نوری که گویا بازنشسته وزارت بهداشت و درمان است تلاش می‌کند تا از وزیر مربوطه مجوز دعوت به کار بگیرد تا بتواند از دایره مدیران بازنشسته خارج شود و در انتخابات فدراسیون بوکس بدون رقیب جدی شرکت کند اما گویا ناطق مشکلات فراوانی را پیش رو دارد و حالا منتظر است تا فردا(یک‌شنبه) در کمیسیون اجتماعی دولت تکلیفش مشخص شود تا یک بار دیگر برای چهار سال در سن 73 سالگی ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد.

ناگفته نماند که خبرهای پشت پرده حکایت از آن دارد که سن بالای احمد ناطق نوری یکی دیگر از معضلاتی است که این روزها گریبان او را گرفته است.

هر چند که نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی طی چند روز گذشته آب پاکی را روی دستان ناطق نوری ریخت و اظهار داشت که ناطق نوری بازنشسته است و باید از وزارت بهداشت درخواست مجدد بازگشت به کار بگیرد.

وی در ادامه افزود: از سوی ناطق نوری تقاضایی به هیأت دولت داده شده و در بخش اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و تا جایی که می‌دانم این موضوع هفته گذشته مطرح شده، اما به دلیل اینکه سن ناطق نوری بالای 70 سال است با حضورش موافقت نشد.

پس از صحبت‌هایی که سجادی در رسانه‌ها مطرح کرد پدر پارلمان قانع نشد و برای رسیدن به اهدافش هفته گذشته راهی وزارتخانه شد تا جلسه‌ای را با وزیر ورزش و جوانان داشته باشد و از آخرین تصمیمات وزارتخانه مطلع شود.

از موضوع گفت‌وگوی وزیر ورزش و رئیس فدراسیون بوکس خبری به بیرون درز نکرد و تنها مسئولان فدراسیون اعلام کردند که فردا(یک‌شنبه) در جلسه کمیسیون اجتماعی دولت در مورد اینکه آیا ناطق نوری توانایی برعهده گرفتن  فدراسیون بوکس را برای چهار سال آینده دارد یا خیر.

خانواده بوکس و اصحاب رسانه منتظرند ببیند که آیا فردا ناطق نوری همچنان مسئولیت فدراسیون بوکس را برعهده خواهد داشت و یا اینکه باید با دنیای بوکس خداحافظی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 303
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 13140752
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7