مربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نوجوانان و جوانانی مانند سلیمی، رستمی، مرادی و بهروزی نفراتی بودن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

قبول ندارم که زمان را از دست دادیم
زارع: در دوران افت وزنه‌برداری جوانانی را پرورش دادیم که امروز نخبه شده‌اند

مربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نوجوانان و جوانانی مانند سلیمی، رستمی، مرادی و بهروزی نفراتی بودند که در دوره افت این رشته کار را با آنها آغاز کردیم و امروز به عنوان نخبگان وزنه‌برداری ایران در دنیا شناخته می‌شوند.

خبرگزاری فارس: زارع: در دوران افت وزنه‌برداری جوانانی را پرورش دادیم که امروز نخبه شده‌اند

بهمن زارع  در خصوص انتخابش به عنوان مربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران و اینکه انتخاب دو مربی برای یک تیم ملی امری معمول به شمار نمی‌رود، گفت: اگر به گذشته هم برگردیم در زمان افشارزاده هم که کار را آغاز کردیم قرار شد به طور جمعی تیم ملی وزنه‌برداری را در دست گرفته و کار را آغاز کنیم چون هدف خدمت به وزنه‌برداری بود نه موضوع دیگری. البته به نظر من هم مهم این است که بتوانیم به هر نحو ممکن به تیم ملی و وزنه‌برداری کشور خدمت کنیم که این امر با حضور پیشکسوتان این رشته ورزشی، رسانه‌ها و ... امکان‌پذیر می‌شود. با این حال قبول دارم که سؤال شما هم منطقی است چون بالاخره باید یک نفر مسئولیت اصلی تیم را بر عهده گرفته و در این خصوص پاسخگو باشد.

وی یادآور شد: در هر حال شرایطی که وجود دارد برایمان مشکل‌ساز نیست و یک روندی هست که در قالب آن همکاری‌مان را به صورت مشترک با پانزوان آغاز کرده و آن را ادامه خواهیم داد.

مربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری در مورد انتخاب نفرات ملی‌پوش برای این تیم گفت: در هفته جاری جلسه‌ای را به اتفاق پانزوان با حسین رضازاده برگزار خواهیم کرد تا در این خصوص به یک جمع‌بندی برسیم البته مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان را در پیش داریم که این رقابت می‌تواند کمک بزرگی به کادر فنی تیم ملی برای انتخاب ملی‌پوشان داشته باشد ضمن اینکه در تاریخ 9 اسفند اردوی مقدماتی تیم ملی با حضور نفرات شناخته شده آغاز خواهد شد

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1404
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1404
بازدید ماه : 1516
بازدید کل : 13141859
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7