فدراسیون کشتی، از تخصیص حق سفره به قهرمانان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور پس از رقابت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
طرح جالب فدراسیون کشتی برای پولدار شدن قهرمانان تیم‌های ملی

فدراسیون کشتی، از تخصیص حق سفره به قهرمانان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور پس از رقابت‌های جهانی ازبکستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: طرح جالب فدراسیون کشتی برای پولدار شدن قهرمانان تیم‌های ملی

و به نقل از فدراسیون کشتی، طرح تخصیص حق سفره قهرمانان تیم‌های ملی کشتی بزرگسالان کشور به شرح زیر است:

1- کشتی‌گیرانی که در رده سنی بزرگسالان و در رشته آزاد و فرنگی در چارچوب فرآیند انتخابی تیم ملی، در هر سال با حضور در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، موفق به پوشیدن پیراهن تیم‌ ملی در مسابقات المپیک، جهانی و بازی‌های آسیایی، می‌شوند به مدت یکسال (12 ماه) پس از اتمام رقابت‌های مذکور، ماهانه مبلغ 20 میلیون ریال (حق‌الزحمه) از فدراسیون کشتی دریافت می‌کنند.

2- کشتی‌گیرانی که در چارچوب مفاد بند یکم به صورت توامان موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی می‌شوند، به مدت یکسال (12 ماه) پس از اتمام رقابت‌های مذکور (بازی‌های آسیایی)، ماهانه مبلغ 30 میلیون ریال (حق ‌الزحمه) از فدراسیون کشتی دریافت می‌کنند.

3- در صورت تکرار موقعیت پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های فوق‌الذکر بر اساس مفاد بند یکم، از سال 1393 (سال مبنا) به بعد، به ازاء هر سال معادل مبلغ 5 میلیون ریال مازاد بر مبلغ یاد شده به دریافتی ماهیانه کشتی‌گیران ذیربط اضافه می‌شود.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 768
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 768
بازدید ماه : 880
بازدید کل : 13141223
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7