مربی تیم تکواندو استیل البرز گفت: باقری معتمد به این نتیجه رسیده که برای حضور در المپیک کار دشواری د
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فدراسیون ابلاغ کرده از تکواندوکاران ملی‌پوش در جام فجر استفاده کنیم
سلطانی: معتمد می‌خواهد تمرکزش تنها روی تیم ملی باشد/کار او حرفه‌ای بود

مربی تیم تکواندو استیل البرز گفت: باقری معتمد به این نتیجه رسیده که برای حضور در المپیک کار دشواری دارد به همین دلیل تصمیم گرفته تنها تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد.

خبرگزاری فارس: سلطانی: معتمد می‌خواهد تمرکزش تنها روی تیم ملی باشد/کار او حرفه‌ای بود

، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی تکواندوی جام فجر، از یکم دی ماه سال گذشته به مدت 2 روز با حضور سه تیم داخلی مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین و 6 تیم خارجی تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق در خانه تکواندو برگزار شد.

دوره گذشته تیم شهرداری ورامین با 5 مدال طلا و یک برنز و با امتیاز 64 مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و مدال طلا را به گردن آویخت، تیم استیل البرز با 3 مدال طلا و یک نقره و 3 برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم مقاومت با 4 نقره و یک برنز با امتیاز 34 بر سکوی سوم ایستاد.

مرتضی سلطانی ، در مورد حضور تیم استیل البرز در مسابقات جام فجر که طی چند روز آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، گفت: تیم استیل البرز برای دومین بار قرار است در مسابقات جام فجر با ترکیب 4 هوگوپوش حضور پیدا کند. البته با توجه به این که این رقابت‌ها از نظر فدراسیون جهانی دارای رنکینگ است ما نیز تلاش می‌کنیم با حضور تکواندوکاران آنها را صاحب رنکینگ کنیم. متاسفانه شرایط مالی فدراسیون چندان مساعد نیست و مسئولان نیز به تیم‌ها ابلاغ کرده‌اند تا در این رقابت‌ها از نفرات ملی پوش استفاده کنند تا ملی‌پوشان المپیکی در این رقابت‌ها امتیاز جمع کنند.

وی در ادامه افزود: بهنام اسبقی و سجاد مردانی دو ملی‌ پوشی هستند که قرار است در ترکیب تیم استیل البرز در مسابقات جام فجر وارد شیاپ چانگ شوند و امیدوارم بتوانیم با حضور این ملی‌پوشان در ترکیب تیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

سرمربی تیم استیل البرز در پاسخ به این سؤال که دلیل قطع همکاری محمد باقری معتمد با تیم شما چه بوده است، گفت: باقری معتمد به این جمع‌ بندی رسیده که برای حضور در المپیک برزیل کار بسیار دشواری را پیش رو دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته تنها تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد و در نهایت با تیم استیل البرز قطع همکاری کرد. البته کار او قابل تحسین است چرا که در این دوره مسائل مالی برای خیلی‌ها مهم است،اما او با توجه به اینکه با تیم ما قرارداد دارد و حتی در دو بازی وارد شیاپ چانگ شده تمام مبلغ دریافتی را به باشگاه پس داده است. به نظرم کار او حرفه‌ای بود.

سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: معتمد با صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشت معتقد بود که شاید نتواند با آمادگی کامل برای تیم استیل البرز در لیگ برتر مبارزه کند و به همین دلیل تمام مبلغ دریافتی را به باشگاه پس داد و مدیرعامل باشگاه نیز از او تقدیر و تشکر کرد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 223
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 223
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 13140678
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7