قهرمانی هاکی چمنی ایران در غرب آسیا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
1 / 12 / 1392برچسب:, :: 5:7 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


قهرمانی هاکی چمنی ایران در غرب آسیا

قهرمانی هاکی چمنی ایران در غرب آسیا

 تیم ملی هاکی چمنی ایران با هدایت رجب نورانی سرمربی با تجربه استانمان توانست عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا را بدست آورد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی نخستین دوره رقابتهای قهرمانی غرب آسیا با حضور کشورهای امارات، قطر، عمان و جمهوری اسلامی ایران از بیست و هفتم بهمن ماه در دوحه قطر آغاز شد و عصر روز چهارشنبه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
محمد اثنی عشری و رضا نوروززاده از آذربایجان غربی (نقده) به همراه 14 ملی پوش دیگر کشورمان برای دفاع از جایگاه هاکی ایران و حفظ آمادگی بیشتر برای حضور در رقابتهای اینچئون کره جنوبی عازم مسابقات غرب آسیا شده بودند.
تیم ایران در بازی اول خود موفق شد تیم قطر را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد، در این دیدار نوید طاهری راد (2 گل) و رضا نوروززاده برای تیم ملی کشورمان گلزنی کردند.
تیم ملی ایران عصر دیروز در مقابله با تیم عمان به تساوی 1 -1 رسید که تک گل ایران را رضا نوروززاده بازیکن شایسته نقده ای استان به ثمر رساند.ملی پوشان فرصت های بسیار خوبی در هر دو نیمه داشتند اما به دلیل درخشش خوب دروازبان تیم ملی عمان نتوانستند ضربات نهایی را درون دروازه حریف کنند.
در این مسابقات تیم ملی هاکی چمنی ایران به دلیل گل زده بیشتر عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و تیم های عمان و قطر در جایگاه دوم و سوم جای گرفتند.گفتنی است تیم ملی امارات  قبل از شروع مسابقات انصراف خود را اعلام کرده بود .
تیم ملی هاکی چمنی ایران قرار است اواخر اسفندماه به مسابقات انتخابی بازیهای آسیایی در بنگلادش اعزام شود تا بتواند جواز حضور در هفدهمین بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی را به دست آورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 13140477
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7