مجلس / اجاره اماکن ورزشی برای ورزش همان شهرستان هزینه می‌شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


مجلس / اجاره اماکن ورزشی برای ورزش همان شهرستان هزینه می‌شود

مجلس / اجاره اماکن ورزشی برای ورزش همان شهرستان هزینه می‌شود

 با موافقت نمایندگان مجلس درآمد اماکن ورزشی اجاره داده شده فقط برای ورزش همان شهرستان هزینه می شود و انتقال و هزینه آن در شهرستان دیگر ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 93 کل کشور با بند م تبصره 3 این لایحه موافقت کردند.
براساس بند یاد شده درآمد حاصل از واگذاری واحدهای خدماتی، رفاهی، مجتمع‌های فرهنگی، هنری و ورزشی به بخش های خصوصی، تعاونی ، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پس از واریز به حساب درآمدهای عمومی دولت، نزد خزانه داری کل کشور حسب مورد با تصویب دولت از محل اعتبارات ردیفهای متفرقه مربوطه ذیل ردیف 530000 جدول شماره (9) این قانون به دستگاه ذی‌ربط ملی یا استانی اختصاص می‌یابد و براساس سازوکار بند (ص) ماده (224) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران برای طرحها و پروژه‌های مشارکت با بخش خصوصی، هزینه می‌شود.
گفتنی است، آیین‌نامه اجرایی این بند شامل نحوه واگذاری، تعیین و واریز وجوه اجاره‌بها به درآمدهای عمومی دولت، نحوه تعیین صلاحیت شرکتها و ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان با ‌پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور به‌تصویب هیأت‌ وزیران می‌رسد.
لازم به ذکر است، درآمد اماکن ورزشی اجاره داده شده صرفاً برای ورزش همان شهرستان هزینه می‌گردد و انتقال و هزینه آن در شهرستان دیگر ممنوع است.
شایان ذکر است نظارت و کاربری و استانداردهای بهره برداری و خدمات رسانی بخش های خصوصی، تعاونی، شهرداری ها و دهیاری ها که واحدهای خدماتی، رفاهی، مجتمع های فرهنگی، هنری و ورزشی به آنها واگذار می شود و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده به عنوان بخشی از قرارداد فی مابین بر عهده دستگاه اجرایی مربوط است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7