دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: شاهدی برای چاقوکشی محمدپور وجود ندارد و اگر یک نفر در این خصوص مدرکی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تا دو هفته آینده مشخص می‌شود
قاسمی: اگر مدرکی مبنی بر چاقوکشی محمدپور وجود داشته باشد، اعدامم کنید!

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: شاهدی برای چاقوکشی محمدپور وجود ندارد و اگر یک نفر در این خصوص مدرکی داشته باشد، به من نشان داده و من را اعدام کنید!

خبرگزاری فارس: قاسمی: اگر مدرکی مبنی بر چاقوکشی محمدپور وجود داشته باشد، اعدامم کنید!

مسعود قاسمی  در پاسخ به این سؤال که چه زمانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری انتخاب و معرفی خواهد شد، گفت: همین روزها مشخص می‌شود و نهایتاً تا دو هفته دیگر سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر یک مقدار به این موضوع فنی نگاه کنیم، برای حضور در هر مسابقه‌ای 6 ماه زمان نیاز داریم و در حال حاضر هم تا بازی‌های آسیایی 7 ماه فرصت باقی مانده است.

قاسمی گفت: وزنه‌برداری یک ورزش رکوردی است و از رکوردهایی که در لیگ به ثبت رسیده و در قهرمانی کشور به ثبت خواهد رسید، می‌توان نفرات ملی‌پوش را انتخاب کرد و مشکل خاصی در مورد انتخاب ملی‌پوشان وجود ندارد، ضمن اینکه وضعیت المپیکی‌ها نیز مشخص است و آنها با حضور در کمپ تیم‌های ملی به تمرین می‌پردازند. اینطور نیست که از شرایط بی خبر باشیم و بخواهیم به طور ناگهانی اردو را آغاز کنیم.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد گزینه‌های مربیگری تیم ملی گفت: 5 - 6 گزینه وجود دارند و تمام آنها شانس انتخاب شدن را دارند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حکم سرمربیگری برای حسین توکلی زده شده است، گفت: هیچ حکمی برای کسی نزده‌ایم و حکم توکلی هم برای رده‌های سنی است. تیم ملی بزرگسالان همچنان سرمربی ندارد و به زودی و قبل از آغاز اردوی تیم ملی نام این مربی را اعلام خواهیم کرد.

قاسمی در خصوص حاشیه‌هایی که به تازگی در کمپ تیم‌های ملی و بین وزنه‌برداران رخ داده است، گفت: سعید محمدپور روز گذشته در فدراسیون حاضر شده و توضیحاتی را در مورد کاری که کرده بود، ارائه داد و عذرخواهی کرد.

وی افزود: شاهدی برای چاقوکشی محمدپور وجود ندارد و اگر یک نفر در این خصوص مدرکی داشته باشد، به من نشان داده و من را اعدام کنید! خود من تا هشت و نیم شب در کمپ بودم و این شایعات را تکذیب می‌کنم.

قاسمی گفت: محمدپور دو خط روی ساعد سعید رضازاده انداخته بود و اینکه گفته می‌شود محمدپور حالت غیرعادی داشته را هم به جرأت تکذیب می‌کنم. یک شوخی بوده که جدی شد و بعدش هم طرفین از هم عذرخواهی کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 411
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 13140860
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7