فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
29 / 11 / 1392برچسب:, :: 12:18 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
حضور سرپرست سابق فدراسیون بدنسازی برای بیان ناگفته‌ها در خبرگزاری فارس
از صدور مدارک جعلی مربیگری تا اخذ رشوه برای پاک کردن دوپینگ/ چه‌کسی ‌نامه‌ها را معدوم می‌کند؟

سرپرست سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اقدام به بازگویی مسائلی از پشت پرده این فدراسیون در سال‌های اخیر کرد که جای تأمل دارد چرا مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با آن اقدامی نمی‌کنند.

خبرگزاری فارس: از صدور مدارک جعلی مربیگری تا اخذ رشوه برای پاک کردن دوپینگ/ چه‌کسی ‌نامه‌ها را معدوم می‌کند؟

محمدرضا کاظمی آشتیانی، سرپرست سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور  ناگفته‌های زیادی را از حضور 2 ساله‌اش در این فدراسیون و مسائل پشت پرده‌ای را که در این مدت با آن درگیر بوده است را بازگو کرد.

صحبت‌های آشتیانی در حالی مطرح شد که وی برای تمام این موضوعات مدارک و مستنداتی را دارد که به گفته خودش آنها را به صورت کتبی به وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر منتقل کرده است، اما نه تنها پاسخی به نامه‌هایش داده نشد بلکه بعد از پیگیری متوجه شد که اثری از این نامه‌ها در دبیرخانه وزارت ورزش موجود نیست و این نامه‌ها به نوعی معدوم شده‌اند.

وی همچنین با ارائه مدارک و مستنداتی مدعی شد که روابط پشت پرده در فدراسیون پرورش اندام حرف اول را می‌زند و برقراری روابط ناسالم با مسئولان فدراسیون جعلی آسیایی باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای این رشته پرطرفدار شده است.

امید است پس از خواندن ناگفته های آشتیانی مسئولان به این پرونده ورود کنند و با متخلفان برخورد کنند.

گفت‌وگوی محمدرضا آشتیانی را در زیر می‌خوانید:

فارس: به چه دلیل بعد از 2 سال سرپرستی در فدراسیون بدنسازی با توجه به اینکه به گواه نتایج کسب شده از جمله قهرمانی در مسابقات جهانی IFBB برای نخستین بار و قهرمانی در مسابقات بادی کلاسیک و جوانان، عملکرد قابل قبولی داشتید به یک‌باره برکنار شدید؟

ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 27 آذرماه سال 92 بود که برای پیگیری یکی از نامه‌هایی که به وزارت ورزش و جوانان درباره تخلفات گذشته ارسال کرده بودم (نامه شماره 2875- م) به دفتر دکتر نصرالله سجادی زنگ زدم و آقای کوچکی عنوان کرد که این نامه به جای دیگری ارجاع شده است. بعد از اینکه به وی گفتم کار دیگری ندارد، خداحافظی کردیم. بعد از این تماس برای پیگیری کارها از فدراسیون خارج شدم و تقریباً حدود ساعت 15:45 دقیقه از فدراسیون تماس گرفتند و به من گفتند که سجادی طی تماسی که با فدراسیون بدنسازی داشته است عنوان کرده است که من برکنار شده‌ام و غلامرضا پارسا به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 13140621
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7