در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در المپیک سوچی فرزانه رضا سلطانی: راحت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

  •  

تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
زمان انتشار: 18:11:34
تعداد بازدید: 8
در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در المپیک سوچی
فرزانه رضا سلطانی: راحت شدم
" راحت شدم" این اولین جمله ای است که فرزانه رضا سلطانی بعد از رسیدن به خط پایان المپیک می گوید.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، او اولین دختری است که برای بازی های المپیک زمستانی در اسکی صحرانوردی سهیمه گرفته و حضور درهمین بازی ها دومین تجربه مسابقات برون مرزی اش است. فرزانه که در 10 کیلومتر کلاسیک مسابقه داد، شروع خوبی نداشت و خودش این را قبول دارد:« اول که شروع کردم، برایم سنگین بود. کیلومتر اول را که رفتم راحت تر شدم. در سرپایینی اسکی ام نمی رفت.» مشکل اصلی فرزانه برف بوده. روز قبل از آغاز رقابت ها همه نگران وضعیت برف بودند. با گرم شدن دمای هوای سوچی که امروز به 15 درجه بالای صفر رسید، پیست ها با مشکل مواجه شده اند. برف نرمتر از حد انتظار است. رضاسلطانی می گوید این نرمی برف به ضرر او تمام شده:« برف شل بود و اسکی روی این برف خسته کننده بود. انرژی آدم را می گیرد. » با این حال از خودش راضی است:« از چیزی که فکر می کردم بهتر بودم. توانستم راحت اسکی کنم.»

رضاسلطانی در این بازی های به تجربه خوبی رسیده:« ما باید سعی کنیم از نظر بدنی قوی تر شویم. بچه های دیگر بشتر از نظر نیروی بدنی بالا بودند. این مسابقات اسمش المپیک است  و باید در این حد هم نیرو داشته باشی.بچه هایی که اینجاهستند، خیلی قوی اند ما هم باید کنار اسکی بدنسازی خوبی داشته باشیم.»

او از تشویق های روس ها متعجب شده است:« نزدیک خط پایان بودم که اسمم را شنیدم. تعجب کردم. آدم های خیلی مهربانی هستند. در مسیر هم که بودیم، همه را تشویق می کردند. برایشان مهم نبود که ما چند نفری که دیرتر از بقیه رسیدیم ضعیف هستیم یا نه. ما هم باید از مهربانی ها را از روس ها یاد بگیریم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 155
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 13140604
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7