بوکسور تیم ملی گفت: برای حضور در بازی‌های آسیایی دوحه سه نفر از بهترین‌ها را شکست دادم تا توانستم فی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

طلوتی شانسی راهی المپیک لندن شد
ستارپور: با شکست بهترین‌ها راهی بازی‌های‌ آسیایی دوحه شدم/ دلیل انتقاد طلوتی را نمی‌دانم

بوکسور تیم ملی گفت: برای حضور در بازی‌های آسیایی دوحه سه نفر از بهترین‌ها را شکست دادم تا توانستم فیکس تیم ملی شوم.

خبرگزاری فارس: ستارپور: با شکست بهترین‌ها راهی بازی‌های‌ آسیایی دوحه شدم/ دلیل انتقاد طلوتی را نمی‌دانم
  •   صحبت‌های خود مدعی شده که مسئولان فدراسیون بوکس به یکی از بوکسورهایی که پس از المپیک لندن از عملکرد فدراسیون انتقاد شدیدی کرده بود مبلغ 5 میلیون تومان پول پرداخت کرده تا صحبت‌های خود را تکذیب کند. هر چند که وی نامی از کسی مطرح نکرد، اما احسان روزبهانی در واکنش به صحبت‌های طلوتی مدعی شد پولی که مسئولان فدراسیون به او پرداخت کرده‌اند به عنوان پاداش بوده نه برای تکذیب مصاحبه جنجالی خود، اما انتقاد‌های مهدی طلوتی تنها به احسان روزبهانی ختم نشد؛ بلکه از سرمربی تیم ملی و محمد ستارپور عضو تیم ملی نیز انتقاد‌های شدیدی کرد و مدعی شد که ستارپور بدون کسب مدال قهرمانی کشور و قهرمانی استان عضو تیم ملی شده و راهی بازی‌های آسیایی دوحه شده است.

محمد ستارپور  در واکنش به انتقادهای مهدی طلوتی، اظهار داشت: سال 85 مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی تبریز برگزار شد و من مدال طلای مسابقات را کسب کردم و راهی مسابقات جوانان آسیا ( هندوستان) شدم و مدال نقره مسابقات را کسب کردم.

وی افزود: برای اعزام به بازی‌های آسیایی دوحه با سجاد محرابی، عباس فیض آبادی و رضا قاسمی مبارزه کردم و پس از شکست آنها راهی دوحه شدم. خوشبختانه در دوحه نیز توانستم مدال برنز مسابقات را کسب کنم، اما نمی‌دانم که چرا طلوتی در مورد من این طور صحبت کرده است.

عضو تیم ملی بوکس در ادامه گفت: مهدی طلوتی در مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی قزاقستان برگزار شد به طور معجزه‌ آسایی توانست سهمیه حضور در المپیک لندن را کسب کند. من در طول این چند سال که فیکس تیم ملی بودم او در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرده بود. طلوتی به این دلیل راهی المپیک لندن شد که هومن کرمی از ناحیه کتف با مصدومیت شدیدی روبرو شد و فدراسیون هم ناچار شد طلوتی را جایگزین او کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 268
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 268
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 13140717
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7