مالک باشگاه ملوان انزلی گفت: بابت مصاحبه شب گذشته با قلعه‌نویی تماس گرفتم و از او عذرخواهی کردم.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مصاحبه‌ام تنش‌زا نبود، سرمربی استقلال و ملوان آن را بخوانند
محجوب: قلعه‌نویی عذرخواهی‌ام را پذیرفت/ یادگرفتم در اظهار نظرها حواسم را جمع کنم

مالک باشگاه ملوان انزلی گفت: بابت مصاحبه شب گذشته با قلعه‌نویی تماس گرفتم و از او عذرخواهی کردم.

خبرگزاری فارس: محجوب: قلعه‌نویی عذرخواهی‌ام را پذیرفت/ یادگرفتم در اظهار نظرها حواسم را جمع کنم
  •  

سیروس محجوب، در خصوص صحبت‌های روز گذشته خود و سوءتفاهماتی که بین وی و امیر قلعه‌نویی پیش آمده، اظهار داشت: من شب گذشته با امیر قلعه‌نویی تماس گرفتم که البته او خواب بود ولی با این حال توضیحات مرا شنید و او هم صحبت‌های خود را مطرح کرد و ما هر دو قانع شدیم ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی عذرخواهی مرا بابت مصاحبه‌ای که انجام داده بودم و برای او سوءتفاهم پیش آورده بود، پذیرفت.

وی افزود: من اصلا در مصاحبه‌ام روی صحبتم با شخص قلعه‌نویی و یا حتی سرمربی خودمان نبود و اصلا بحث سر شام خوردن یا نخوردن آن نبود. اگر می‌خواستم بابت این موضوع موضع بگیرم همان هفته پیش این کار را می‌کردم. در هر صورت من به عنوان مالک باشگاه باید هر 10 یا 15 روز یکبار صحبت کنم چرا که هواداران باید بدانند که من حق اظهار نظر دارم و فقط حضورم را برای دادن پول ندانند.

محجوب ادامه داد: باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که من به عنوان کسی که سابقه فوتبالی ندارد، نخواهم در موردش حرفی بزنم و حتی اهالی فوتبال هم نمی‌توانند در مورد باشگاه استقلال موضع بگیرند. از نظر اخلاقی هم این کار درست نیست. اگر امیر قلعه‌نویی مصاحبه من را دقیق بخواند و حتی اسکوچیچ این مصاحبه را بخواند متوجه می‌شوند که من صحبت تنش‌زایی انجام ندادم. مردم در طول این هفته از من در مورد این ملاقات می‌پرسیدند و می‌گفتند چرا چیزی نمی‌گویم. من حتی خودم نمی‌دانم این موضوع خوب است یا بد. اتفاقا این که ما ایرانی‌ها میهمان‌نواز هستیم و امیر قلعه‌نویی در همین راستا قدم برداشته اتفاق خوبی است مگر غیر این است که ما در این فوتبال یک علی دایی و یک امیر قلعه‌نویی داریم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 584
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 590
بازدید ماه : 702
بازدید کل : 13141045
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7