احدی ۲۰ بار راهی مسابقات شده و تنها یک برنز آسیا دارد طلوتی: برای ثابت کردن صحبت‌هایم مدرک دارم/ سرم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
احدی ۲۰ بار راهی مسابقات شده و تنها یک برنز آسیا دارد
طلوتی: برای ثابت کردن صحبت‌هایم مدرک دارم/ سرمربی تیم ملی با من مغرضانه صحبت کرد

بوکسور تیم ملی گفت: برای تمام صحبت‌هایی که مطرح کرده‌ام اسناد و مدارک دارم.

خبرگزاری فارس: طلوتی: برای ثابت کردن صحبت‌هایم مدرک دارم/ سرمربی تیم ملی با من مغرضانه صحبت کرد

مهدی طلوتی  در پاسخ به این سوال که شما مدعی شده‌اید یکی از بوکسورهای المپیکی پس از بازگشت از لندن با گرفتن مبلغ 5 میلیون تومان مصاحبه‌های خود را تکذیب کرده است، گفت: من برای تمام صحبت‌هایم که شب گذشته مطرح کرده‌ام اسناد و مدارک دارم. حتی شب گذشته در مورد اینکه حق من را خورده‌اند نیز مدارکی ارائه کردم، اما جواب قانع‌ کننده‌ای از سوی مسئولان فدراسیون دریافت نکرده‌ام.

وی افزود: دلیل اینکه اکبر احدی شب گذشته با من مغرضانه صحبت کرد را اعلام می‌کنم. احدی از این دلگیر است که در المپیک حضور نداشته و همه چیز را بر سر من خالی کرد. او 20 دوره به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده و تنها یک دوره مدال برنز آسیا را کسب کرده است. من 4 دوره قهرمان کشور شده‌ام، اما محمد ستارپور نه قهرمان استان بوده نه قهرمان کشور، اما همین بوکسور مدال برنز بازی‌های آسیایی دوحه قطر را کسب کرده است. من اسامی چنین نفراتی را که نه عضو تیم ملی بودند نه قهرمان کشور و به مسابقات اعزام شده‌اند را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی در پایان در مورد اکبر احدی گفت: او یک روز سرمربی تیم ملی بود و از تیم ملی او را بیرون کردند، حالا چطور دوباره سرمربی تیم ملی شده است. احدی و امثال او فقط در ایران شیر هستند و خارج از ایران به هیچ عنوان حرفی برای گفتن ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 13140533
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7