فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بیانیه بازیکنان پرسپولیس در مورد اعتصاب چند روزه سرخپوشان

بازیکنان پرسپولیس در مورد اعتصاب ۳ روزه خود بیانیه‌ای منتشر کردند.

خبرگزاری فارس: بیانیه بازیکنان پرسپولیس در مورد اعتصاب چند روزه سرخپوشان
  •  
  •  

بازیکنان پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات خود برای سومین روز پیاپی در تمرین‌های این تیم شرکت نکردند.

 

بازیکنان پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه مواضع اعلام شده از سوی علی دایی، نظرات و دیدگاه‌های تمامی بازیکنان و اعضای تیم بوده ابراز امیدواری کردند در روزهای باقی مانده تا پایان فصل شاهد بی‌تفاوتی مسئولان و وعده و وعیدهای تحقق نیافته نباشند.

 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در پی برگزار نشدن تمرینات پرسپولیس برای سومین روز پیاپی بیانیه‌ای صادر کرده و ضمن پوزش از هواداران پرسپولیس تاکید کردند که بهترین تصمیم را خواهند گرفت. متن بیانیه بازیکنان تیم پرسپولیس به شرح ذیل است:

 

«بسیار متاسف و ناراحت هستیم از اینکه به جای تمرین و آماده‌سازی مجبور به عدم برگزاری تمرینات بوده و چاره‌ای نداریم جز اینکه این‌گونه صدای اعتراض و گلایه‌های خود را به گوش مسئولان برسانیم. افسوس می‌خوریم در شرایطی که تیم پرسپولیس یک بار دیگر شانس خوبی برای قهرمانی پیدا کرده، نمی‌توانیم تمرینات آماده‌سازی خود را انجام دهیم. ما از هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس که در فصل جاری مثل کوه پشتیبان و حامی تیم و ما بوده‌اند صمیمانه به خاطر اتفاقات اخیر عذرخواهی می‌کنیم و می‌دانیم که دوستداران پرسپولیس از این اتفاقات ناراحت و دل‌نگران هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 369
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 375
بازدید ماه : 487
بازدید کل : 13140830
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7