نوحی :مطابق قوانین وزارت ورزش و جوانان عمل می کنیم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
تعداد بازدید: 10
نوحی :مطابق قوانین وزارت ورزش و جوانان عمل می کنیم
رییس فدراسیون ورزشهای رزمی با تاکید بر برنامه ریزی علمی و توجه ویژه به دانشگاهیان درسیاستگذاری ها اظهار داشت : مطابق برنامه ها و قوانین وزارت ورزش وجوانان عمل می کنیم .
رییس فدراسیون ورزشهای رزمی با تاکید بر برنامه ریزی علمی و توجه ویژه به دانشگاهیان درسیاستگذاری ها اظهار داشت : مطابق برنامه ها و قوانین وزارت ورزش وجوانان عمل می کنیم .

محمد نوحی که در نشست مشترک سبکهای رزمی در آکادمی ملی المپیک در حضور جمعی از اساتید دانشگاهها ؛‌ روسای سبکها ونمایندگان مجلس شورای اسلامی سخن می گفت ،اظهارداشت : نگاه علمی با بهره گیری از متخصصان و دانشگاهیان برای ایجاد فضای تخصصی در حوزه ورزشهای رزمی را در دستور کار قرار داده ایم و بسیارخوشحالیم که بخش قابل توجهی از جامعه هدف رشته های زیر مجموعه این فدراسیون را اقشار تحصیلکرده تشکیل می دهند .

وی قانونگرایی، نگاه علمی و تعامل و همفکری را گامهای اساسی توسعه عنوان کرد و در خصوص مسائل ومشکلات پیش روی بعضی از سبکهای ورزشی گفت: ما نماینده وزارت ورزش وجوانان در امر توسعه رشته های رزمی هستیم ومطابق قوانین و مقررات تدوین شده عمل می کنیم چرا که من باید درجهت تحکیم بخشهای مختلف این رشته گام بردارم .

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی با بیان اینکه برخی علاقمند به تمکین از قوانین نیستند، اظهارداشت : بی توجهی به قانون زمینه ساز هرج و مرج خواهد شد و فرصت برنامه ریزی و سیاست گذاری از مسوولان را سلب خواهد کرد .

وی به تاکیدات وزیر ورزش و جوانان بر تحکیم ساختار مجموعه این فدراسیون اشاره کرد و افزود : از زمان تشکیل وزارت ورزش و جوانان در نشستهایی که با وزیر داشتیم بارها توسعه،تحکیم ساختار وبرنامه ریزی در راستای رشد این رشته را مورد توجه قرار داده اند و ما نیز خود را موظف به اجرای این خواستها می دانیم.
محمد نوحی با انتقاد از عملکرد بخشی ازمسوولان رشته های سبکهای شته های رزمی اظهارداشت :‌اعزامهای بدون هماهنگی با فدراسیون ورزارت ورزش وجوانان به منظور حضور در رقابتهای برون مرزی و یا تشکیل اردو غیر قانونی است وهر دستاوردی از دید مجموعه وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون بی ارزش است .

وی به نقش مهم روسای سبکها اشاره کرد و افزود : از نظر ما روسای سبکها عالی ترین مقام تصمیم گیرنده هستند و جایگاهی که مطابق قانون برای آنها ترسیم شده بسیار ارزشمند است ،اما این جایگاه به عملکرد این عزیزان بستگی دارد .

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی دراین نشست به گزارشی در خصوص ساماندهی سبکهای رزمی اشاره کرد وبا مهم خواندن این اقدام خواستار همکاری بیشتر مسوولان سبکها شد .

وی دراین خصوص گفت: در نشستهایی که با کارشناسان معاونت ورزش قهرمانی و حراست داشتیم تلاش کردیم حق هیچ سبکی به لحاظ قانونی ضایع نشود .ٰ در این جلسات مقرر شد فعالیت سبکهایی که جایگاه بین المللی و مخاطب ندارند مورد نقد قرار بگیرد.

نوحی گفت :ما دراین نشستها مخاطبان سبکها را مورد توجه قرار دادیم و اعلام کردیم تمامی سبکها نیرو دارند اما تاکنون ساماندهی نشده اند .درنهایت این جلسات به جایی رسید که مقرر شد هر سبکی برای ادامه فعالیتش 1500 نفر از مخاطبان خود را به فدراسیون معرفی کند که متاسفانه با گذشت چند ماه بسیاری از رشته ها هنوز اسامی مخاطبان خود را اعلام نکرده اند .

وی با تاکید براینکه برای ادامه فعالیت برخی از سبکها کمک مسوولان سبکها بسیار مهم است، اظهارداشت: این موضوع یکی از قوانین وزارت ورزش برای تحکیم جایگاه سبکهاست وما از شما می خواهیم دراین خصوص هرچه زودتر نفرات خود ر ا معرفی کنید .

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی یه سومین فستیوال ورزشهای رزمی در کیش اشاره کرد وگفت: در این فستیوال ورزشکاران بیش از 70 کشور دنیا از افریقا ٔ اروپا ٰ اسیا ٔ استرالیا با وجود تمام محدودیتهایی که به لحاظ سیاسی برایشان ایجاد شده بود شرکت کردند . درحاشیه این فستیوال مجامع مختلفی برگزار شد و ما توانستیم جایگاههای بین المللی بسیارخوبی را برای ایران با استفاده از شرط میزبانی بدست آوریم .

وی در این نشست از بزگزاری چهارمین دوره این فستیوال در کشور ترکیه خبرداد و افزود : پیش بینی می کنیم بیش از 5 هزار رزمی کار دراین فستیوال حضور داشته باشند. ضمن اینکه مسابقات پیشکسوتان ورزشهای رزمی در ترکیه در رده ی سنی 35 تا 70 در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می شود.

نوحی درادامه با اشاره به نقش مهم آموزش در توسعه علمی بخشهای مختلف رشته های رزمی اظهارداشت: دوره های مختلف مربیگری وداوری به طور جدی پیگیری می شود .به این ترتیب که از این پس کتابهایی جهت ارتقاء داوری و مربیگری به علاقمندان ارائه خواهد شد، سپس زمانی مشخص می شود و از مدرسان مجرب دعوت می کنیم تا به سوالات مربیان یا داوران پاسخ بدهند .

وی در خصوص راه اندازی سامانه هوشمند گفت:‌این اقدام ضمن اینکه به ساماندهی سبکها کمک می کند دستیابی به دقیق ترین اطلاعات مربوط به فدراسیون و رزمی کاران را نیز تسهیل خواهد کرد.

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی با بیان اینکه تمامی مسائل و مشکلات رزمی کاران ملی پوش ونخبگان این رشته ها مورد بررسی قرار می گیرد از مسائل مالی به عنوان مهمترین دغدغه این فدراسیون دراجرایی نمودن برنامه ها نام برد.
وی گفت: ما صدها قهرمان ٰ ملی پوش و هزاران نفر قهرمان کشور داریم قطعا برای حمایت ازآنها به یک بودجه چندین میلیاردی نیار داریم که هم اکنون از‌ان بی بهره هستیم .اما تمام تلاشمان را دراین خصوص خواهیم کرد .

وی درادامه به برگزاری همایش سبکها که در بهمن ماه برگزار خواهد شد اشاره کرد وافزود : هر سبک باید تعداد 50 نونهال رزمی کار به فدراسیون برای حضور در این همایش معرفی کند .

نوحی در پایان تعامل و اتحاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاری و اتفاق نظر می تواند زمینه رشد این رشته ها را فراهم کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 185
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 13140634
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7