رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: نامه موافقت شورای برون مرزی را برای برگزار فستیوال هنرهای رزمی گرفت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
منتظریم تا وزارتخانه زمان برگزاری را به ما اعلام کند
نوحی: نامه موافقت شورای برون‌مرزی برای برگزاری فستیوال را گرفته‌ایم/ سجادی گفته مشکل را حل می‌کند

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: نامه موافقت شورای برون مرزی را برای برگزار فستیوال هنرهای رزمی گرفته‌ و مدارک را به وزارت ورزش ارائه کرده‌ایم و تنها منتظریم زمان برگزاری مسابقات را به ما اعلام کنند.

خبرگزاری فارس: نوحی: نامه موافقت شورای برون‌مرزی برای برگزاری فستیوال را گرفته‌ایم/ سجادی گفته مشکل را حل می‌کند
  •  
  •  
  •  

محمد نوحی  در مورد صحبت‌های نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی که اگر فدراسیون ورزش‌های رزمی نامه موافقت شورای برون مرزی و مدارک خواسته شده را به وزارتخانه ارائه کند، می‌تواند چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی را برگزار کند، گفت: ما نزدیک 700 میلیون تومان برای تهیه مدال، تندیس،‌ کاپ، کت و شلوار برای قهرمانان و تیم‌های حاضر در مسابقات هزینه کرده‌ایم. از همه مهمتر زمان و مکان برگزاری مسابقات را اعلام کرده‌ایم و طبق قراردادی که با اسپانسر مسابقات داریم باید ضرر و زیان پرداخت شود.

وی افزود: نامه موافقت شورای برون مرزی با شماره 1031/32 برای برگزاری چهارمین فستیوال هنرهای رزمی موجود است. در شماره نامه دیگر وزارت ورزش به دلیل اینکه وزیرهای پیشنهادی از سوی مجلس شورای اسلامی تائید نمی‌شدند و احساس کردیم ممکن است انتخاب وزیر یک مقدار طولانی شود نامه دیگر به وزارت ورزش در آن مقطع ارسال کردیم تا تاریخ برگزاری فستیوال به زمان دیگری موکول شود. آنها نیز با این موضوع موافقت کردند، اما نمی‌دانم که الان چه مشکلی پیش آمده است. البته شاید گزارش کاملی به نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی ارائه نشده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه اظهار داشت: همه می‌دانند فستیوال هنرهای رزمی در بهترین سطح فنی برگزار می‌شود. البته این صحبت‌های من نیست؛ صحبت‌های مسئولان شورای المپیک آسیا، رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک ایران و وزیر و معاون قبلی وزارت ورزش است.

نوحی در پاسخ به این سؤال که آیا در رابطه با فستیوال هنرهای رزمی با سجادی صحبت کرده‌اید یا خیر،‌ گفت: بنده با سجادی در رابطه با این موضوع صحبت کردم، او اعلام کرده موضوع را حل خواهد کرد. حتی با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم. خوشبختانه او برای برگزاری چهارمین دوره فستیوال هنرهای رزمی موافقت خود را اعلام کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان گفت: امیدوارم زمان برگزاری چهارمین دوره فستیوال هر چه زودتر به ما اعلام شود تا ما نیز بتوانیم به کشورهای میهمان زمان جدیدی را اعلام کنیم تا آنها نیز با کمی تاخیر در مسابقات شرکت کنند. ما همه امکانات برای برگزاری این فستیوال را آماده کرده‌ایم و با صحبتی که با سجادی داشتیم همه مدارک را به آنها ارائه کرده‌ایم و تنها منتظریم زمان برگزاری مسابقات به ما اعلام شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 13140519
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7