کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پروش اندام گفت: به نفع هیچ کس کناره‌گیری نخواهم کرد و ت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای حضور در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
افضلی: به نفع کسی کنار نمی‌کشم/ تا آخر در انتخابات می‌مانم

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پروش اندام گفت: به نفع هیچ کس کناره‌گیری نخواهم کرد و تا آخر در انتخابات خواهم ماند.

خبرگزاری فارس: افضلی: به نفع کسی کنار نمی‌کشم/ تا آخر در انتخابات می‌مانم
  •  
  •  

سیدحسن افضلی، در خصوص حضورش در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: سال‌ها به عنوان نایب رئیس در فدراسیون حضور داشته‌ام و اعضای مجمع شناخت خوبی از من دارند.

وی ادامه داد: در 2 سال آخر که پورعلیفرد به عنوان مسئول پشتیبانی به وزارت ورزش و جوانان رفت تقریباً تمام کارها را من انجام می‌دادم و در تمام زمینه‌ها کارها بر عهده من بود.

نایب رئیس سابق فدراسیون در خصوص شانسش برای رسیدن به صندلی ریاست گفت:‌ اعتقادی به بی‌اخلاقی که برخی کاندیداها انجام می‌دهند در فضای انتخابات ندارم و اینکه به خاطر کسب رای نقاط ضعف و منفی دیگران را بازگو کنم. به هر حال هر کسی نقاط ضعف و قوتی دارد؛ امیدوارم هر شخصی که شایسته‌تر است و توانایی‌های بیشتری دارد در فضایی آزاد و با رای اعضای مجمع به ریاست فدراسیون برسد.

افضلی در خصوص اینکه آیا امکان دارد در لحظات آخر از رقابت کناره‌گیری کند عنوان کرد:‌ به نفع هیچ کس کناره‌گیری نخواهم کرد و تا آخر در انتخابات خواهم ماند. باید ببینیم در روز انتخابات مجمع به چه کسی اعتماد خواهد کرد. برنامه‌های خوبی برای بازگرداندن این فدراسیون به جایگاه اصلی‌اش دارم تا فدراسیون از این حالت رکود خارج شود که فردا به اعضای مجمع ارائه خواهم داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 13140601
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7