رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره - ترکیه قهرمانی یوکسل و کایالپ در ۴ وزن دوم/ پایان کار
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره - ترکیه
قهرمانی یوکسل و کایالپ در ۴ وزن دوم/ پایان کار نمایندگان کشورمان بدون مدال

نفرات برتر ۴ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: قهرمانی یوکسل و کایالپ در ۴ وزن دوم/ پایان کار نمایندگان کشورمان بدون مدال
  •  
  •  

و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های چهار وزن دوم مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه روز گذشته (یکشنبه) در شهر استانبول برگزار شد که در نمایندگان کشورمان در روز دوم هم به مدالی نرسیدند.

5 نماینده کشورمان در 4 وزن دوم به مصاف رقبای خود رفتند که در وزن 66 کیلوگرم که 31 کشتی‌گیر حضور داشتند، پرهام قنبری در دور نخست مقابل آرسن ارالی‌یف از قرقیزستان 3 اخطاره شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در در دور نخست والری پالنسکی از بلاروس را شکست داد، وی در دور دوم نیز ادلان آکیف از روسیه شکست داد، اما در دور بعد در حالی‌که 6 بر 5 از حریف ترک خود پیش بود داوران وی را 3 اخطاره کردند. بویری در دیدار رده‌بندی نیز مقابل کشتی‌گیر آذربایجانی 3 اخطاره شد و به مقام پنجم رسید. در این وزن 16 نفر حضور داشتند.

در وزن 85 کیلوگرم که 19 کشتی‌گیر حضور داشتند مسعود مرادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سبان کارتاش از ترکیه رفت و با شکست مقابل این کشتی‌گیر ترک از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم آرمان نظری پس از استراحت در دور اول در دور دوم حامی حسن از لبنان را شکست داد. اما در دور سوم مقابل آتیلا گوزل از ترکیه شکست خورد. نظری در گروه شانس مجدد نیز با شکست از کشتی‌گیر بلاروسی هشتم شد. سجاد مولایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل امین اوزترک از ترکیه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 18 کشتی‌گیر حضور داشتند.

در رقابت‌های 4 وزن نخست نیز علی ارسلان و محمد مرادالیاسی نمایندگان جوان وزن 59 کیلوگرم کشورمان نتوانستند صاحب مدالی شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 942
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 942
بازدید ماه : 1054
بازدید کل : 13141397
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7