مدیرعامل آلمانی شرکت آل‌اشپورت گفت: کی‌روش در مراسم رونمایی شرکت نکرد و ما شکایتی هم نداریم، اما اگر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
دوست داشتیم پیراهن تیم ملی با ملی‌پوشان رونمایی می‌شد
مارتین: ما که شکایتی نداریم، اما اگر کی‌روش شکایت دارد سند رو کند

مدیرعامل آلمانی شرکت آل‌اشپورت گفت: کی‌روش در مراسم رونمایی شرکت نکرد و ما شکایتی هم نداریم، اما اگر سرمربی تیم ملی ایران قصد شکایت دارد، سند عقد قرارداد با ما را نشان دهد.

خبرگزاری فارس: مارتین: ما که شکایتی نداریم، اما اگر کی‌روش شکایت دارد سند رو کند
  •  
  •  

، مارتین اسلینگر، مدیر آلمانی شرکت آل‌اشپورت که برای مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی به کشورمان سفر کرده است، با حضور در خبرگزاری فارس بود، در خصوص برگزاری این جشن و همچنین ابهاماتی که این روزها بین این برند آلمانی با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به وجود آمده گفت و گویی را با خبرنگاران ورزشی فارس انجام داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

فارس: کشوری مانند آلمان برای رونمایی پیراهن‌های تیم ملی کشورش برای جام جهانی 2014 جشن باشکوهی را برگزار کرده و این کار را با حضور بازیکنان ملی‌پوش این کشور و در فضایی ک املا رسمی و استاندارد انجام داد. آیا به واقع نمی‌شد رونمایی از لباس تیم ملی ایران نیز در چنین فضایی انجام شود؟

این موضوع مرتبط با برنامه‌های فدراسیون فوتبال ایران بود و خود فدراسیون ایران امور مربوط به جشن رونمایی از پیراهن تیم ملی را برنامه‌ریزی و طراحی کرده بود. شخصیت‌هایی که در این مراسم حضور داشتند نیز توسط فدراسیون فوتبال ایران دعوت شده بودند که البته ما هم دلمان می‌خواست بازیکنان تیم ملی را نیز در این جمع می‌دیدیم اما در نهایت اقدامات همگی توسط فدراسیون فوتبال ایران انجام شد.

اگر هم به جلسه معارفه تیم ملی آلمان اشاره کردید باید بگویم که آدیداس لباس تیم ملی آلمان را معرفی کرد که ما هم می‌توانستیم در چنین فضایی این کار را برای تیم ملی ایران انجام دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 619
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 625
بازدید ماه : 737
بازدید کل : 13141080
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7