عضو تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: اگر چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی امسال برگزار نشود وجهه خوبی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
وزیر ورزش با برگزاری فستیوال هنرهای رزمی موافق است
گیوه‌چی: فستیوال برگزار نشود وجهه کشورمان زیر سؤال می‌رود

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: اگر چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی امسال برگزار نشود وجهه خوبی بین کشورهای دنیا نخواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: گیوه‌چی: فستیوال برگزار نشود وجهه کشورمان زیر سؤال می‌رود

، چهارمین دوره فستیوال هنرهای رزمی در حالی قرار بود 24 بهمن ماه به میزبانی کیش برگزار شود که وزیر ورزش و جوانان نیز با برگزاری این رقابت‌های جهانی موافقت کرده‌ است، اما با وجود اینکه مسئولان فدراسیون برای برگزاری این مسابقات جهانی با اسپانسرها نیز به توافق رسیده‌اند اما شنیده می‌شود برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جمشید گیوه‌چی ، در مورد اینکه برگزاری فستیوال هنرهای رزمی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گفت: در سه دوره گذشته این رقابت‌ها به عنوان نماینده تیم ملی کیک بوکسینگ شرکت کردم و از نزدیک این رقابت‌ها را لمس کردم. همه ورزشکاران شاهد بودند که با حضور قهرمانان بزرگ دنیا چقدر این رقابت‌ها از لحاظ کیفی در بالاترین سطح برگزار شد. در سه دوره گذشته این فستیوال رشته‌های مختلفی حضور داشتند و با نفرات اصلی تیم ملی در مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: دوره گذشته بیش از 70 کشور از کل دنیا در این مسابقات شرکت کرده بودند، اما باوجود اینکه امسال استقبال بیشتری از این رقابت‌ها شده است، هنوز برگزاری چهارمین دوره این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نماینده تیم ملی کیک بوکسینگ در ادامه گفت: تا آنجا که به ما خبر دادند قرار بود چهارمین دوره این مسابقات 24 بهمن‌ماه برگزار شود، اما به دلیل نامشخص برگزاری این مسابقات با هاله‌ای از ابهام روبرو است. خوشبختانه مسئولان فدراسیون با اسپانسرها به توافق رسیده‌اند و وزیر ورزش و جوانان نیز با این موضوع موافقت کرده، اما دلیل برگزار نشدن این رقابت‌ها را نمی‌دانم.

گیوه چی در پایان پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون گویا به 100 کشور دنیا دعوتنامه ارسال کرده‌اند تا امسال در این فستیوال حضور پیدا کنند. تقریبا همه کشورها با حضور در این رقابت‌ها موافقت کرده‌اند، اما متاسفانه برخی تصمیمات باعث شده تا وجهه کشورمان خراب شود. امیدوارم با برگزاری این مسابقات آبروی فدراسیون ما نرود و بتوانیم چهره خوبی بین کشورهای میهمان داشته باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 13140626
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7