فدراسیون ورزش‌های رزمی درباره چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
چهارمین دوره میزبانی فستیوال هنرهای رزمی و بیانیه فدراسیون
یک میزبانی دیگر از دست ایران پر می‌کشد؟

فدراسیون ورزش‌های رزمی درباره چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: یک میزبانی دیگر از دست ایران پر می‌کشد؟
  •  
  •  
  •  

  و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های رزمی، در پی تماس‌ها و پیگیری‌های مکرر مربیان پرتلاش، ورزشکاران عزیز، مسئولان محترم رشته‌های مختلف و همچنین رسانه‌های مدعو به فستیوال جهانی هنرهای رزمی که طبق برنامه قبلی باید کمتر از دو هفته آینده در جزیره کیش برگزار شود، توضیحات کامل را به شرح زیر ارائه می‌کند.

همان طور که جامعه ورزش، به خصوص خانواده بزرگ ورزش‌های رزمی استحضار دارند، سه دوره پیاپی فستیوال جهانی هنرهای رزمی با میزبانی کشور عزیزمان ایران و با استقبال بیش از هفتاد کشور از قاره‌های مختلف به نحو شایسته و با شکوهی در جزیره زیبای کیش برگزار شد که برگ زرین دیگری بر افتخارات و سند تازه‌ای بر توانمندی جوانان این آب و خاک افزود و مورد تمجید و تشویق شورای المپیک آسیا، کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و چندین نهاد بین المللی ورزش قرار گرفت.

ستاد برگزاری چهارمین دوره این فستیوال، بلافاصله بعد از پایان دوره گذشته این رویداد بزرگ با هدف ارتقا بیش از پیش سطح کیفی و کمی رقابت‌ها تشکیل شد تا با رفع کاستی‌های احتمالی و تقویت نقاط قوت، زمینه بالندگی هر چه بیشتر این رقابت‌ها را فراهم آورد. این تلاش بی وقفه و مداوم طی یکسال گذشته، مسئولان ستاد برگزاری را امیدوار ساخته بود که به رغم مشکلات و موانع موجود، چهارمین دوره فستیوال با افزایش چشمگیر کشورهای شرکت کننده و تعداد ورزشکاران خارجی، در هیاهوی جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به صحنه‌ای ناب و کم نظیر برای نمایش قدرت و توان مدیریتی نیروهای داخلی برای میزبانی رویدادهای ورزشی در هر سطحی تبدیل شود.

متاسفانه در حالی که دعوتنامه‌های مربوطه برای کلیه کشورهای فعال ارسال شده و طی آخرین گزارش رسیده، بیش از هفتاد کشور برای حضور در چهارمین دوره این فستیوال جهانی اعلام آمادگی کرده بودند، به رغم صدور مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، اما به دلایلی که هنوز مشخص نیست در کمال ناباوری با بی اثرماندن نامه نگاری‌ها، پیگیری‌ها و حتی نظر مساعد شخص وزیر محترم ورزش جناب محترم گودرزی، برگزاری این دوره از فستیوال به طور جدی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و با توجه به فاصله زمانی بسیار اندک تا زمان مقرر، امکان برگزاری به موقع و بدون تاخیر این رویداد باشکوه به صفر نزدیک شود و چه بسا در صورت تداوم این روند و کم لطفی مراجع ذیصلاح به طور کلی شانس میزبانی ایران در این رخداد جهانی از کشورمان سلب گردد.

فدراسیون ورزش‌های رزمی ضمن تشکر از حجم عظیم تماس‌ها و پیگیری های ورزشکاران گرانقدر و مربیان زحمتکش، همه توان خود را به کار خواهد گرفت تا در فرصت ناچیز باقیمانده آخرین شانس‌ها و راه‌های باقیمانده را نیز برای جلوگیری از لغو این رویداد به کار گیرد. چنانچه در این رابطه اخبار تازه‌ای به ستاد برگزاری رقابت‌ها برسد، از طریق سایت رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی در اختیار عموم جامعه بزرگ ورزش‌های رزمی و رسانه‌های محترم قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 13140574
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7